Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruk av privat mobil på jobb - hvem har ansvar?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-16, 18:20   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruk av privat mobil på jobb - hvem har ansvar?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og det kan godt hende jeg kunne fått penger tilbake, men på de fleste skoler er det såpass stort byråkrati for å få tilbakebetalt 50 kroner, at jeg tror mange dropper det.

Noen ganger lurer jeg på om de spekulerer i det. Jeg har kolleger som har latt være å skrive kjørebok i flere år (vi har flere filialer og de som kjører mellom skal godtgjøres) fordi de må sitte og legge inn hver enkelt kjøring i regnskapssystemet. Det blir mange trykk hvis man kjører to-tre ganger i uka et helt skoleår. Skoleeier har spart mye penger opp gjennom årene på alle de som ikke orker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.