|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Halloweenkostyme/utkledningstøyYngste er invitert i bursdag søndag, tema Halloween. De kan kle seg ut i kostyme eller bare kle seg ut. Han har fått nytt kostyme, men det vil han spare til selve Halloween.
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Halloweenkostyme/utkledningstøyPirat bør man kunne få til med noe dere har. Dracula, hvis du har noe svart tøy som kan brukes til kappe ... og ellers sleik og ansiktsmaling. Mumie, hvis du har et hvitt laken du kan ofre og klippe i remser ... Bare det første som falt meg inn.
|
|
|
#3 |
|
Sv: Halloweenkostyme/utkledningstøyHan skal være dracula på mandag, så han vil spare kappen til det. Men pirat var en god ide. Det har han vært i bhg en gang, men det er jo mange år siden.
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Halloweenkostyme/utkledningstøyStorebror var det på bursdag i fjor. Jeg kjøpte "lekeblod" og laget "blodmerker/kloremerker på en genser - og så gjorde jeg den skitten med teatersminke.
|
|
|
#7 |
|
Sv: Halloweenkostyme/utkledningstøyOi, så skummel han var!
|
|
|
#8 |
|
Sv: Halloweenkostyme/utkledningstøyTakk for tips om zombie, Che! Det var veldig vellykket, fornøyd gutt. Tok en gammel arve t-skjorte og en slitt, hullete bukse og kjøpte billig "blod" og litt mer maling på Nille hvor det var 30%. Tror det kom på 30 kr.
|
![]() |
|
|