Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-16, 11:15   #11
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?

[quote=Lille*My;4483677]Jeg synes ikke det er hysterisk med tanke på allergikere. Men å kaste godteriet til friske barn i søpla, fordi det ikke er innpakket, av hygieniske hensyn, det synes jeg er hysterisk.[/QUOTE]
Enig!

Jeg tar gjerne hensyn til allergikere, men har overhodet ikke innsikt i hvem det skulle gjelde. Vi får over 100 unger på døra hver Halloween. Har godteri av alle slag, her er det tatt hensyn til de som ikke tåler melk, gluten eller spiser svin. Alt ligger i den samme kurven dog - men innpakket. Jeg begynner med å dele ut det som er innpakket (de minste ungene kommer først her i strøket), og så går jeg over til smågodt når/hvis jeg går tom for innpakket godteri.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.