Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol II

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-16, 21:44   #341
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Diverse treninger lagt til kl 15, sikkert fint for de som bor nærme men mitt barn rekker ingen av de treningene.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 24-10-16, 08:26   #342
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Diverse treninger lagt til kl 15, sikkert fint for de som bor nærme men mitt barn rekker ingen av de treningene.

Enig, her er det dansetimer klokka 15 og 16 vi ikke har mulighet til å rekke, vesla er hjemme 15.10 fra skolen... Hun får tatt andre timer da, men det er noen av de tidlige hun gjerne skulle vært med på.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 24-10-16, 10:33   #343
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Syklister med sterkt blinkende frontlykt. Store ruker hestebæsj midt i sykkelveien på Akershusstranda. Ellers fin sykkeltur til jobb i dag. .

Gammel 24-10-16, 10:39   #344
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fryyyyyyyser. Det er så kaldt på lesesalen at lommeboka mi er ubehagelig å ta på.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 24-10-16, 11:07   #345
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unger som ikke kan oppføre seg når de er i bursdagsselskap. Enkelte unger får du bare lyst til å filleriste (lurer samtidig på hvordan mine oppfører seg når de er i bursdag hos andre, når jeg ikke kan se dem. ).

Voksne som ikke tør å være voksne og sette grenser for sin egen unge.

Gammel 24-10-16, 11:56   #346
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Folk i 50-åra som oppfører seg som om de 3.

Gammel 25-10-16, 01:11   #347
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Folk som har tastelyd på mobilen.

Gammel 25-10-16, 17:53   #348
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Folk som har tastelyd på mobilen.

Hahaha, det skjønner jeg godt. Når de i tillegg har ørepropper som lyden tyter skjærende ut av, så mener jeg at selvtekt er tillatt.

I dag har jeg ingenting som irriterer eller jo, litt (mye) irriterende var det at bedøvelsen tok fire timer på å gå ut av kjeften (bytta plumbe). Jeg holdt på å dævve av sult - og syntes fryktelig synd på meg selv.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 26-10-16, 07:22   #349
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jobbmail som ikke fungerer på 2 dagen på rad, og vi må bruke webversjonen.

Gammel 26-10-16, 08:01   #350
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk. Folk irriterer.

Gammel 26-10-16, 08:41   #351
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De der Berit Bislett-reklamene til Coop. Jeg vurderer boikott.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 26-10-16, 08:55   #352
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg ikke bare kan ta meg sammen og skrive den teite eksamensoppgaven! NÅ har jeg tid, da kan jeg slappe av i helgen. Jeg er dog helt udugelig uten en presserende deadline.

Gammel 26-10-16, 10:49   #353
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Den irriterer meg og noe grusomt. Lurer på om den er laget i fylla?

Gammel 26-10-16, 12:08   #354
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At skoleseminaret mitt i dag krasjer med solidaritetskvelden på barnas skole
Det er det eneste opplegget som arrangeres på skolen på høsten, de har droppet juleavslutninger etc (heldigvis), og jeg har alltid vært med

Men i dag må jeg skuffe barna, og det er ikke noe gøy. Det er utstillinger, salg av mat, underholdning, tombola, salg av sportsutstyr osv - og så går pengene til SOS barnebyer.

Men jeg må være med på samlingen, hvis ikke får jeg gått opp til eksamen.
Barna overlever jo, de har med seg pappan og bestefaren, så jeg tror nok at det er jeg som synes det er verst, egentlig.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-10-16, 22:05   #355
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At ungenes heksehatt, som har ligget og slengt overalt et helt år, plutselig er søkk borte når det nærmer seg halloween.

Gammel 26-10-16, 22:21   #356
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

De har jeg ikke fått med meg. Det er helt standard at jeg svarer "ikke sett eller husker ikke" når spørsmål om reklamekampanjer dukker opp i panelet jeg er med i. Det er faktisk en ting å være glad for. Feil tråd til gladmeldinger. Sorry.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 26-10-16, 22:26   #357
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Når buret står skeivt i bagasjerommet og bakluka skal igjen.

Gammel 27-10-16, 11:45   #358
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar hva som helst av reklame, til og med Kiwi-Tina, bare jeg kunne slippe mer av dusten med 4G-dekning fra Telenor.

Gammel 27-10-16, 12:45   #359
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tar hva som helst av reklame, til og med Kiwi-Tina, bare jeg kunne slippe mer av dusten med 4G-dekning fra Telenor.

OMG ja.

Gammel 27-10-16, 12:55   #360
Blånn

Blånn sin avatar

Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Å få arbeidsoppgaver litt ut av det blå, med frister som allerede er forbi...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.