Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Øvelseskjøring m/barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du tillatt øvelseskjøring med barnet (barna) ditt i bilen?
Nei, øvelsekjøring med barn i bilen synes jeg ikke er greit. 74 77,89%
Ja, det er greit for meg. 14 14,74%
Annet, spesifiser gjerne. 7 7,37%
Deltakere: 95. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-07, 15:12   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Øvelseskjøring m/barn

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Lillebroren min har kjørt i over 2,5 år.
Han kjører nemlig bilcross.
Så flink er han.
Han kunne kjørt opp nå, han mangler bare å ta testen.
Men dog, det er noe med prinsippet.
Samt at jeg ikke føler meg trygg på at han er rutinert nok, erfaren nok osv.
Og han er nok lettere distrahert også.

Kommer han til å få kjøre med barna dine i bilen umiddelbart etter at han får lappen?

Jeg spør av nysgjerrighet.

Jeg tror det hadde vært avhengig av hvem som øvelseskjørte og hvor lenge de hadde gjort det. Mannen min har to yngre søstre som ikke har lappen, men som øvelseskjører. Hun ene er 27, og er en fornuftig dame som tar rasjonelle beslutninger. Snuppa hadde fått sitte på med henne. Den andre er 20 og en ør høne i alt hun foretar seg. Hun har vel i teorien øvelseskjørt lengre enn sin søster og skal ha oppkjøring i disse dager. Snuppa får ikke sitte på med henne på lenge enda; helt uavhengig av om hun står på oppkjøringen din eller ikke. Heldigvis bor de LANGT unna så dette er noe jeg slipper å konfrontere dem med.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.