|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Dragedytteren
|
Morsomt julebord for mange i Oslo-områdetDet er mulig vi skal ha julebordet i Norge i år, for første gang, og jeg skal finne forslag til noe litt mer spennende enn bare å sitte på en restaurant og spise.
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morsomt julebord for mange i Oslo-områdetVenninna mi er på kurs på Olavsgaard nå og der var det middag og aktiviteter i går kveld, jeg regner med de har muligheter for det på julebord også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Morsomt julebord for mange i Oslo-områdetLike godt at Wallman's var fullt, sier jeg bare. Jeg har vært på julebord der en gang, og det var skrekkelig. Maten var sådær, showet var tatt fra Kiel-ferga (eller så stjeler Kielferga showet til Wallman's,) og musikken var så høy at det å føre en samtale ved bordet begrensa seg til å rope inn i øret til sidemannen.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Morsomt julebord for mange i Oslo-områdetLike greit at Wallmans var fullt, ja. Save
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Morsomt julebord for mange i Oslo-områdetJeg er enig med resten her. Får jeg god mat og kan snakke med kollegaer er jeg fornøyd. Dersom dere skal ha overnatting kan jeg anbefale Støtvik på det varmeste. Der kan dere booke private rom med ulike temaer, vinsmaking f.eks. De har også fantastisk mat.
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morsomt julebord for mange i Oslo-områdetHva med Curling? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Morsomt julebord for mange i Oslo-området
Jeg ble nok veldig farget i mitt første svar av at jeg har vært på julebord på Wallman's og syntes ikke det var så ålreit. Hvis man skal legge inn aktiviteter, så synes jeg mye mer om det som foreslås over her.
|
|
|
|
#9 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Morsomt julebord for mange i Oslo-områdetStøtter avbefaling av Wallmanns, har selv takket nei til det.
|
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Morsomt julebord for mange i Oslo-områdetDu kan jo høre med Losby Gods om hva de kan tilby. Det er jo mellom Gardermoen og Oslo i flotte omgivelser.
|
|
|
#12 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Morsomt julebord for mange i Oslo-områdetJeg tror ikke Fagottkoret er like morsomt for de som ikke kan norsk, og de er i absolutt flertall. Og når folk reiser langt for å være med, er det hyggelig å gjøre litt mer ut av det enn en rolig middag.
|
|
|
#13 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Morsomt julebord for mange i Oslo-områdetHvorfor må man ha aktiviteter på julebord?
|
|
|
#14 |
|
heimføing
|
Sv: Morsomt julebord for mange i Oslo-områdetFinnes det noe mikrobryggeri i området som tilbyr ølsmaking o.l. som aktivitet et par timer før julebordet? Øl er populært, og mange ønsker å lære litt mer om det. Mikrobryggeriene rundt her tilbyr ihvertfall slike lukkede arrangementer i lokalene sine. |
|
|
|
![]() |
|
|