Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Urealistiske forventninger til julekalender

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-16, 21:05   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urealistiske forventninger til julekalender

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hva med å heller gi han en penge hver dag, tilsvarende det søsteren får når det er vanskelig å gi likt?, så kan han selv spare til dyrere ting?

Noe av problemer er at jeg ikke har lyst til å gi ham så mye penger. Snuppa får ting hun trenger og som hun trolig uansett ville fått. Da er det greit for meg å legge en god del penger i kalenderen, men å gi ham over 1000 kroner for at det skal bli likt med søsteren kjenner jeg at er helt uaktuelt.

Jeg foreslo det med lego, men han var visst ikke så interessert i det heller.

Egentlig har jeg lyst til å si at han kan glemme hele greia, men det blir i hvert fall lite koselig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.