![]() |
#281 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IILus. |
![]() |
![]() |
#282 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIEgentlig er jeg over irritasjonen nå siden den skjedde sent i går kveld/i natt, men: forsinkede fly.
#285 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIAt jeg ikke finner den tråden her inne som jeg leter/søker etter.
#288 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol II
Åh, det er det verst. All medfølelse.
![]() |
#289 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIAt jeg tok på meg å være lagleder for jentas fotballag. Foreldregrupper liker ikke lagledere. I alle fall virker ikke denne aktuelle foreldregruppa å gjøre det. For det jeg gjør som lagleder etter oppfordring fra idrettslag har jo myyye med MEG å gjøre. |
![]() |
![]() |
#293 |
♡
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIFolk som bor på tremannsrom på sykehus og ikke forstår at hun nyopererte innerst i rommet må få sove...
#294 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIAt jeg akkurat misset bussen og må vente i 15 min på neste.
#295 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIVoksen sønn som glemmer å ta opp søppelet når han er alene hjemme til tross for utallige påminninger.
![]() |
#296 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIAt jeg for tredje gang har måttet ta samtale med en om å ikke late som hen er sjef for mitt område også. Hen ødelegger autoriteten jeg så sårt trenger og slåss så hardt for. |
![]() |
![]() |
#297 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IISår hals igjen, når hosten etter forrige runde ikke har gitt seg enda!!
#298 |
koko
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IISjaber hele ferieuka og fremdeles feber. Får ikke særlig overskudd til verken studier eller jobb. Flott det, når innlevering og kontaktmøter ligger rundt neste sving.
#299 |
heimføing
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIHar to ting idag: |
![]() |
![]() |
#300 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIAt jeg drakk litt for mye på fredag da vi var en gjeng ute på lønningspils. Jeg blir alltid fyllesyk, selv etter små mengder, men noe gikk galt med typen inntak på fredag for dagen i går var den verste jeg har opplevd på mange år. (Jeg drikker aldri så mye at jeg blir full, heller ikke så veldig ofte, men fredag var jeg nok nær grensa) Som følge av det er dagen i dag heller ikke særlig bra, for jeg greide ikke få ned noe mer enn noen super vann. Alt ville opp igjen, hele dagen. Alt! Vi var hjemme hos en kollega etter middag ute og vi fikk smake forskjellige varianter av hjemmebrygget øl. Trolig er det årsaken. |
![]() |
![]() |
|
|