Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du latt håret bli grått?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du latt håret blir grått?
Ja, og eg er under 40 5 4,59%
Ja, og eg er over førti 8 7,34%
Nei. Ikkje enno 53 48,62%
Nei, erru gærne? 43 39,45%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-16, 15:27   #11
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Ja, jeg lar håret gro. Jeg er mørk, men begynner å få grå hår. Jeg har stripet det lysere i en periode, da synes ikke det grå. Men for et halvt år siden farget jeg det tilbake til min naturlige nyanse. Siden det har jeg latt det vokse ut og har nå grå hår i etterveksten, men ikke så mye at jeg er "grå".

Personlig liker jeg bedre grått hår enn mørkt farget hår når etterveksten blir grå. Det skal bare noen få mm ettervekst til for at det synes når håret virkelig har blitt grått. Så å farge håret mørkt for å se yngre ut virker mot sin hensikt. Noen ganger misunner jeg de som har blondt hår, for grå hår synes mindre og bleke striper funker bedre. Men, men, sånn er livet og jeg lever veldig godt med mine grå hårstrå som etterhvert kommer til å gjøre med naturlig stålgrå.

Takk for en kul tråd, denne har faktisk vært med å bikke meg i retningen av å la håret gro ut i sin naturlige farge.

En litt artig ting, jeg klippet meg ganske mye denne uken, og har fått mange komplimenter. Også på fargen, som jeg ikke har gjort noe som helst med. En annen positiv effekt, det tok bare 45 min hos frisøren.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.