Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol II

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-16, 23:28   #261
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At jeg skal ut og fly imorra formiddag og ikke har pakka enda.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 06-10-16, 23:31   #262
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Pakk da!

Gammel 06-10-16, 23:46   #263
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

At jeg skal ut og fly imorra formiddag og ikke har pakka enda.

Trenger du egentlig noe? Ta med lommebok og pass, og så kjøper du resten der du kommer.

Gammel 07-10-16, 00:08   #264
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Trenger du egentlig noe? Ta med lommebok og pass, og så kjøper du resten der du kommer.

Ikke alltid det går an, fordi det er ikke alt som kan kjøpes for penger.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 07-10-16, 08:09   #265
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Fått pakket? God tur!

Gammel 07-10-16, 08:36   #266
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Menn som skrever så mye når de sitter at de tar opp minst halvannet sete på trikken. Hva er greia med det egentlig??

Gammel 07-10-16, 08:48   #267
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Menn som skrever så mye når de sitter at de tar opp minst halvannet sete på trikken. Hva er greia med det egentlig??

De skal vise frem hva de har å by på. Litt sånn alfahanngreie har jeg skjønt. Ikke at det er noen unnskyldning da.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 07-10-16, 09:08   #268
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

De skal vise frem hva de har å by på. Litt sånn alfahanngreie har jeg skjønt. Ikke at det er noen unnskyldning da.

Da burde jeg kanskje fortalt dem at det der er HELT uten virkning klokken tidlig om morgenen, når folk er trøtte og vil sitte på vei til jobben. Helst uten å få intimsonen sin invadert av alfahann-lår.

Gammel 07-10-16, 09:09   #269
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Da burde jeg kanskje fortalt dem at det der er HELT uten virkning klokken tidlig om morgenen, når folk er trøtte og vil sitte på vei til jobben. Helst uten å få intimsonen sin invadert av alfahann-lår.

Se! De fikk meg til og med til å ta helt AV med smiley-bruken også.

Gammel 07-10-16, 10:08   #270
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser en helt umiddelbar løsning på den utfordringen din, -ea-. God tur!

På jobben min bygges det et bygg som skal kobles til eksisterende. I dag driver de med pigging. Det er schikkelig behagelig.

Gammel 07-10-16, 10:08   #271
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

https://www.bustle.com/articles/3427...f-sitting-like

Gammel 07-10-16, 10:24   #272
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 07-10-16, 10:27   #273
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Fantastisk, Pelle.

Gammel 07-10-16, 10:45   #274
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

På banen også, og kvinner. Ikke nok med at hun klemte seg ned ved siden av meg og dyttet meg inn i den iskalde veggen, så drar hun opp telefonen og sitter å dytter meg med albuen de neste 25 minutter. Og mannen på fredag som brukte 1,5 sete. Jeg bar tungt, satte meg ned og håpet han snart skulle av. Men nei, vi skulle like langt. Hver tur med banen er en påminnelse om at jeg egentlig burde syklet, noe jeg som oftest gjør, men som er upraktisk når jeg starter dagen med avtale utenfor jobb eller skal ta med meg ting hjem.

Gammel 08-10-16, 13:20   #275
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Auch!

Ja det kan du si.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 08-10-16, 13:42   #276
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Det finnes egne nettside r og hashtagger for men who takes up too much space in public places. Det er fascinerende, med tanke på hvor sjelden du ser kvinner sitte slik.

Gammel 08-10-16, 13:52   #277
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har funnet to aktuelle biler og jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg skal kjøpe

:luksusproblem:

Gammel 08-10-16, 14:27   #278
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Husarbeid, må gjøres har bare ikke lyst!

Gammel 08-10-16, 14:51   #279
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

At jeg kræsja bilen vi kjøpte for 5 uker siden.

Håper du er like hel, men ufattelig kjipt likevel.

Gammel 08-10-16, 16:07   #280
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Husarbeid, må gjøres har bare ikke lyst!

Vi har gjort noe, minipause nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.