Sv: Bøker lest i 2016
1. Lars Saabye Christensen: Magnet. Jeg ga opp et sted underveis. Jeg var ikke interessert nok i Jokum og Synne.
2. Terry Pratchett: The Last Continent. Rincewind og gjengen fra UU. Bra, men ikke topp Pratchett.
3. Ali Smith: How to be Both. Fascinerende og gripende. Fortid og nåtid skildret gjennom avdød kunstner og gjennom sørgende tenåring. Kan leses i vilkårlig rekkefølge og jeg leste først renessansekunstnerens del.
4. John Irving: Avenue of Mysteries. Jeg elsker John Irving, men denne boken elsket jeg ikke. Kjedelig plott, uinteressante karakterer (med unntak av Lupe, kanskje). Sukk.
5. Isabel Allende: The Japanese Lover. Den begynte litt sånn kioskromanaktig, men tok seg opp. Fin historie, alt i alt.
6. Terry Pratchett:The Shepherd's Crown.Fin avslutning på Discworld-serien. Men ikke fint at den er avsluttet. 
7. Terry Pratchett: Wyrd Sisters. Gjenlesing av en av de første heksebøkene, og det var så vellykket at jeg skal lese om igjen mange av Discworldbøkene og det gleder jeg meg til!