Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi trenger bilder på veggene, hvor starter vi?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-16, 16:15   #35
ArnvidAakre
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2016
ArnvidAakre har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vi trenger bilder på veggene, hvor starter vi?

Kom egentlig inn her fordi jeg sjekket kommentarer til fineart.no - et nettsted jeg som billedkunstner ikke vil være del av selv om jeg har venner som er der. Bildene er bra de, det viktigste er at en finner bilder en selv liker - punktum (-:

PS - jeg er også forelder til to flotte jenter, dette er bare for å gi dere ett virkelig stort alternativ. Som sagt, det viktigste er at dere som vil ha kunst tar tilbake retten til å like akkurat det vi som foreldre og mennesker liker. Det er ingen gallerier eller kunsthistorikere som kan bestemme smak for oss.

Selv om jeg som kunstner ikke er begeistret for hvordan fineart.no driver, så kan jeg gi dere et alternativ som jeg selv liker. Det er uten sammenligning, verdens største nettbaserte galleri, Saatchi Art som ligger i LA. Opprinnelig en gren av Saatchi Gallery i London.

Dette handlet altså ikke om mine bilder, så jeg gir ikke linken til de på Saatchi - men jeg anbefaler dere å gå inn på SaatchiArt. Der kan dere være i timer, dager og måneder uten å få sett alt sammen.

Når vi ikke kommer oss ut på et galleri fordi minstemann skriker, eller eldstejenta trenger litt støtte med leksene, da kan vi likevel ha tid til å fly gjennom uendelige kunstopplevelser på SaatchiArt.com - med kunstnere fra hele kloden.

PS - om minstemann fortsetter å skrike, ta en pause med kunst browsingen, det kan jo være han har slått seg (-:

ArnvidAakre er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.