Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-16, 19:17   #281
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg er fortsatt glad over endelig å ha fått jobb.

Også drømmejobben attpåtil!! Det må være så digg. Og velfortjent. Lyst til å prikke meg med hvor? *

Sist redigert av Timar : 25-09-16 kl 19:57.
Timar er ikke aktiv  
Gammel 25-09-16, 19:44   #282
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

En nydelig lang fjelltur mutters alene, i mine nye, gode terrengsko. Plantet noen lyng utenfor huset også, så nå ser det jammen ut som det bor ordentlige folk her, også.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 25-09-16, 20:25   #283
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fjelltur med hele familien i nydelig vær - rundt 20 grader. Fantastisk!

Gammel 25-09-16, 20:32   #284
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

- En hyggelig telefon fra min bror. Han ringer egentlig aldri.
- Å se min 8-åring storkose seg på rollerblades mens han spilte hockey og få skryt

Gammel 25-09-16, 20:36   #285
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Også drømmejobben attpåtil!! Det må være så digg. Og velfortjent. Lyst til å prikke meg med hvor? *

Går egentlig mest på oppgaver og jeg får både faglig og personlig utvikling.
Eneste ulempen er at det er engasjement på 6 mnd, men ingen vet hva som skjer videre.

Gammel 25-09-16, 20:57   #286
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk drømmejobben!

Gratulerer!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 25-09-16, 21:29   #287
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

At mannen har ordnet både barnevakt og hotell til oss en helg i november. Vi skal på kjærestetur en hel mil unna hjemmet. Men da kan vi stikke hjem til barnevakten om noe skulle skjære seg med Liam, eller om hun skulle trenge hjelp til noe i forhold til pumpe og sonding. Og vi får en hel helg bare oss to!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 27-09-16, 09:44   #288
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk drømmejobben!

Gratulerer så masse!

Gammel 27-09-16, 09:54   #289
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Foreløpig før klokka er 09.00:
- Sola som kom gjennom den tette tåken da jeg dro på jobb.
- Koselige sms'er fra datteren min som er hos faren denne uken.
- To småjenter som hadde det veldig morsomt på skoleveien.
- At jeg blir så glad over den nye hårsveisen min hver gang jeg ser meg i speilet om morgenen.
- Romantiske meldinger fra kjæresten min som er bortreist denne uken, og tanken på hvor godt det blir å få han hjem til helgen.
- En deilig kopp te og godprat med kolleger før arbeidsdagen starter for fullt.
- Tanken på den avtalte lunchen med bestevenninnen min.

Gammel 27-09-16, 11:04   #290
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk drømmejobben!

Gratulerer så mye

Jeg fikk i dag tidlig et svært etterlengtet og rørende svar på en viktig mld jeg sendte for over 1 år siden. Det har vært mye frustrasjon og mange såre tanker, og nå ble jeg så himmelsk glad Dette gjaldt en person om sto oss begge nær og som døde. Vedkommende hadde rett og slett ikke sett den før nå og var utrolig lei seg.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 27-09-16, 11:51   #291
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg følte meg så fin da jeg gikk på jobb i dag. Nye, kule sko, sveisen lot seg liksom ordne ganske bra, minimalt med morgenposer under øynene og jeg syntes igrunn jeg hadde litt bra stil sånn i hele tatt.
Nydelig start på dagen for hun som gråt i puta i går fordi selvtilliten ikke spilte på lag.

Gammel 27-09-16, 11:54   #292
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Regnbue

frukt er ikke aktiv  
Gammel 27-09-16, 12:07   #293
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

At lillesøster sa at jeg er den fineste mamma'n i verden (hun gir meg oftere komplimenter enn mannen min gjør ), pusekattkos (det gjør meg glad hver dag) og nystekte boller.

Gammel 27-09-16, 14:15   #294
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har verdens søteste og snilleste katt. Ikke til forkleinelse for andre katter, altså. Jo, faktisk. Han er den besteste.

Gammel 27-09-16, 14:17   #295
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffens eksistens.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 27-09-16, 14:29   #296
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

* At klassevenninne kom løpende mot Lillesøster og hev seg rundt halsen på henne, og de løp hånd i hånd inn på skolen, med flettende dansende.
* At kompis til Storebror sa "hey kompis, jeg har ventet på deg!" når vi kom inn i garderoben.
* At Storebror ble så ivrig at han måtte ta en impulsiv dans da han fikk høre at det var i dag det var forestilling på "klubben".
* To timers skravvel på skype.
* At jeg har fått skrevet ferdig 2 søknader som har gnagd meg med dårlig samvittighet og jeg har gruvd til å skrive de, men nå er det gjort.
* At skittentøysdunken er TOM.
* At Lillesøster skal GÅ ALENE sammen med venninne etter skolen, og de skal være hjemme alene litt før pappaen der kommer hjem. Store jentene!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 27-09-16, 18:10   #297
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sko. I dag og.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 27-09-16, 18:47   #298
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alenetid og gode samtaler med det lugne, kloke, fine tenåringssønnen min.

Gammel 27-09-16, 18:54   #299
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sko. I dag og.

Nei, svarte feil! Trodde det stod "hva HADDE gjort deg glad i dag".....

Joika er ikke aktiv  
Gammel 27-09-16, 19:27   #300
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At mannen og jeg er blitt enige om at vi skal la Storesøster få velge en videregående skole som både er dyr og langt unna, men som hun ønsker å gå på mer enn noe annet. Så får det være at jeg sipper bare ved tanken på å la henne dra

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.