Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol II

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-16, 20:15   #161
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Jeg vurderte Hello, men googlet og så at veldig mange av dem var helt ekstremt misfornøyde med dem, så jeg lot være.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 21-09-16, 20:33   #162
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dyr lærepenge. Men jeg er egentlig også ganske irritert på Telenor som ikke kan gi meg et godt tilbud før jeg har flyttet abonnementet mitt, bare etterpå.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 21-09-16, 20:37   #163
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

En person som har ødelagt dagen/kvelden min. Og jeg som hadde en strålende fin dag.

Gammel 24-09-16, 10:17   #164
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel å banne i kirken, men jeg hater dugnadsarbeidet rundt fotballen. Og i dag må jeg stå i en bedriten kiosk i F E M timer. Jada, jeg vet at Norge ikke går rundt uten dugnadsarbeid og alt det der. Det gjør ikke at jeg synes det er noe mer moro.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 24-09-16, 10:21   #165
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er vel å banne i kirken, men jeg hater dugnadsarbeidet rundt fotballen. Og i dag må jeg stå i en bedriten kiosk i F E M timer. Jada, jeg vet at Norge ikke går rundt uten dugnadsarbeid og alt det der. Det gjør ikke at jeg synes det er noe mer moro.

En trenger ikke like det så lenge en stiller opp er mitt motto. Jeg liker ikke å se på kamper engang, men gjør det nå lell.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 24-09-16, 10:23   #166
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

En trenger ikke like det så lenge en stiller opp er mitt motto. Jeg liker ikke å se på kamper engang, men gjør det nå lell.

Takk, det var godt å høre. Jeg liker ikke å se på kamper jeg heller, men gjør det jo selvfølgelig nå og da.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 24-09-16, 15:35   #167
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hisset meg opp, og klaget på at vi må kjøpe dugnadsvarer for 2400,- nå, og om et halvår. Dopapir og tørk til 3 x tilbudspris i butikk, og ukjent merke og kvalitet er ikke lettsolgt. Ikke er jeg interessert i ha 8 x 40 toapapir beholdning hjemme. Og Ullkisa har fylt opp med tilsvarende hos svigers. Så da blir det er regning på 960,- to ganger i året. Denne dealen vitner om så dårlig kremmerskap. Jeg har startet jobben med å innhente nye og bedre tilbud.

Gammel 24-09-16, 16:22   #168
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Joa, men det finnes forsvinnende få andre kanaler å møte foreldrene på. Hilse, se fjesene, snakke med dem. mange er det vel ikke i året?

Jeg irriterer meg generelt over negative folk, noen dager bikker det litt mer over enn andre. Jeg kan være dryppende sarkastisk og negativ selv, men det er noe med settingen det presenteres i.

Om vi regner med foreldremøter, grunnskolekvelder, avslutninger så er vi oppe i tilsammen 9 stk pr år.
Har ikke tatt med 2 foreldresamtaler da.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 24-09-16, 17:39   #169
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Jeg lukter vaffel etter å ha stått i fotballkiosken i mange timer i dag. Alt må vaskes, og jeg er sliten i beina. Kjenner at det er lenge siden jeg har jobbet i "butikk".

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 24-09-16, 23:16   #170
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Talkmore som har portert nummeret til mannen til Telio eller omvendt uten at det er bestilt og jeg ikke har kunnet ringt ham på en uke.

Gammel 24-09-16, 23:31   #171
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Norske filmer med dårlig lyd særlig ved dialoger. Sett Birkebeinerne og etter kort tid var jeg irritert.

Gammel 25-09-16, 13:23   #172
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg har hisset meg opp, og klaget på at vi må kjøpe dugnadsvarer for 2400,- nå, og om et halvår. Dopapir og tørk til 3 x tilbudspris i butikk, og ukjent merke og kvalitet er ikke lettsolgt. Ikke er jeg interessert i ha 8 x 40 toapapir beholdning hjemme. Og Ullkisa har fylt opp med tilsvarende hos svigers. Så da blir det er regning på 960,- to ganger i året. Denne dealen vitner om så dårlig kremmerskap. Jeg har startet jobben med å innhente nye og bedre tilbud.

Og det dopapiret er så dårlig kvalitet at jeg ikke kan bruke den angang uten at det bør følge med en tube canesten. :tmiIknow:

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 25-09-16, 15:27   #173
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Og det dopapiret er så dårlig kvalitet at jeg ikke kan bruke den angang uten at det bør følge med en tube canesten. :tmiIknow:

Det er flere leverandører av dugnadsdopapir på markedet, de har ulik kvalitet. Jeg liker godt den som er "standard", den "fine" er for myk for meg. :detholdermedintimedeltajertakk:

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-09-16, 16:02   #174
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

At halsen skurrer...

Gammel 25-09-16, 17:50   #175
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser på sinnasnekker'n og irriterer meg grønt over den mannen som er helt dum ift praktiske ting, og ikke vil høre på den smarte kona si. Hun må ha verdens lengste tålmodighet.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 26-09-16, 14:26   #176
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Norske filmer med dårlig lyd særlig ved dialoger. Sett Birkebeinerne og etter kort tid var jeg irritert.

Akkurat i den filmen er det vel like greit å slippe å høre dialogene. Det var en puteflau affære.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 26-09-16, 14:52   #177
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Akkurat i den filmen er det vel like greit å slippe å høre dialogene. Det var en puteflau affære.

Jeg klarte ikke se hele, surfet og gjorde andre ting. Elendig film.

Idag irriterer det at jeg er kvalm og uvel. Ikke gravid.

Gammel 26-09-16, 20:12   #178
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Dagens skokjøp irriterte meg. Jeg veksler mellom str 38 og 39 og det var én eske av hver igjen. I 38-esken var det bare én sko og i 39-esken var det to høyresko. Det var en hel haug med sko oppå eskene, men ingen av skoene var merket med størrelse. Så da var det å prøve sko litt vilkårlig til man fant en som passet og så måle de andre tilfeldige skoene mot denne ene til man hadde et par. Takk til kunder som prøver sko og ikke gidder å rydde etter seg og takk til produsenten som synes størrelsesmerking er unødvendig.

Gammel 26-09-16, 21:11   #179
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle som ikke har skjønt at de må begynne å bruke refleksvest nå.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-09-16, 21:12   #180
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Hals som skurrer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:10.