Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det er et folkehelseproblem at folk tar tankene sine altfor alvorlig

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-16, 13:49   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er et folkehelseproblem at folk tar tankene sine altfor alvorlig

Og som "en som trener" føler jeg meg kanskje urimelig truffet, fordi så mange av delingene av denne har vært veldig "haha, tenk på alle tullingene som jogger for å leve lenger og så er det ingen vits! :haha" " når det IKK ER FOR Å LEVE LENGER AT JEG TRENER!!

Gammel 26-09-16, 13:51   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og som "en som trener" føler jeg meg kanskje urimelig truffet, fordi så mange av delingene av denne har vært veldig "haha, tenk på alle tullingene som jogger for å leve lenger og så er det ingen vits! :haha" " når det IKK ER FOR Å LEVE LENGER AT JEG TRENER!!

Men da trenger du jo i hvert fall ikke føle deg truffet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 13:52   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men da trenger du jo i hvert fall ikke føle deg truffet.

Men folk går jo rundt og antar FEIL om meg, og det er det VERSTE!!

Gammel 26-09-16, 13:54   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 14:07   #5
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neida, vi har jo lært at vi ikke skal stole på tankene og følelsene våre også, vettu!

(Det der med tanker og følelser setter litt ord på noe av det jeg kjenner jeg ikke helt liker med all den mindfulnessen som skolen jeg jobber på utsetter elevene for. De er sånn skoleflinke nevrotiske superelever, og jeg tror de egentlig burde fokusere litt mindre på egne tanker og følelser og ikke kjenne etter så voldsomt, og heller heve blikket litt fra seg selv og bli med i Natur og Ungdom eller slappe av og spise potetgull med venner eller gå seg en tur i stedet. Eller alle tre på en gang!)

Gammel 26-09-16, 15:40   #6
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Neida, vi har jo lært at vi ikke skal stole på tankene og følelsene våre også, vettu!

(Det der med tanker og følelser setter litt ord på noe av det jeg kjenner jeg ikke helt liker med all den mindfulnessen som skolen jeg jobber på utsetter elevene for. De er sånn skoleflinke nevrotiske superelever, og jeg tror de egentlig burde fokusere litt mindre på egne tanker og følelser og ikke kjenne etter så voldsomt, og heller heve blikket litt fra seg selv og bli med i Natur og Ungdom eller slappe av og spise potetgull med venner eller gå seg en tur i stedet. Eller alle tre på en gang!)

Handler ikkje mindfullness nettopp om å fokusere utover? I alle fall gjer den mindfullnessen eg har blitt utsatt for akkurat det.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 15:48   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, det med pulsen kjenner jeg meg så innmari godt igjen i. Jeg fikk pulsklokke og bekymret meg for at pulsen min jevnt over var for høy. Deretter sank den og jeg ble dritstressa for at jeg hadde puls nede i noen-og-førti når jeg sov. Døde jeg egentlig?! :skingrestemme:

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Men mindfullness handler jo om å greie å legge fra seg de følelsene og tankene. Ikke bli enda mer nevrotisk.

Save

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 15:39   #8
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er sånt ein bare må leve med. Dessverre.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 20:10   #9
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nettopp! Og hvis det er slik at jeg lever lenger fordi jeg trener så slutter jeg. Jeg vil helst ikke bli så gammel.

Ellers er fyren flott. Koste meg med intervjuet i helgen.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.