Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

"Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe"

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-16, 16:34   #10
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Morsomt at du tok det eksempelet. For i motsetning til det mange sikkert tror (kanskje ikke så rart, innser den ) er jeg ikke så inne på diagnoser, og har faktisk ikke "Tenkt mitt" når en bekjent har vært sykmeldt et helt år (tuller ikke) av samme diagnose. Vedkommende har en stillesittende jobb. Jeg vet ikke så mye om frozen shoulder, men tok det for gitt at vedkommende ikke klarte å arbeide.

Men seriøst - korleis veit du at vedkommande er sjukemeldt på grunn av skuldra? Alle naboane mine trur eg er på AAP på grunn av bekkenløsning for fire år sidan, og sjølv om eg framleis har periodar med sterke smerter er det ein relativt liten andel av den totale årsaken til at eg ikkje er i jobb. Og det er ikkje det verken behandlinga eller sjukehusinnleggelsane mine er knytta til. Likevel er det mykje enklare å snakke om, når naboen spør korleis det går, enn ganske mykje anna.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.