Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forskjell på bygd og storby (Oslo)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-16, 14:04   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på bygd og storby (Oslo)

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Ja Er han der fortsatt? #savnerløkka

Litt usikker, faktisk. Jeg har ikke sett ham på en stund. Jeg skal sjekke. Bistro Brocante er borte da. Det blir Tommis burger. Og Sultan har blitt Espresso House.

Save

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 14:12   #2
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Litt usikker, faktisk. Jeg har ikke sett ham på en stund. Jeg skal sjekke. Bistro Brocante er borte da. Det blir Tommis burger. Og Sultan har blitt Espresso House.

Save

Hvor mange burgersjapper er det egentlig plass til i strekket Birkelunden - Youngstorget? Godt med digg burger altsp, men det trenger jo ikke være på hvert gatehjørne. Sultan / Espresso house blir jeg så trist av å tenke på at jeg vil ikke engang kommentere det.

Fine franskmannen. Det første jeg gjorde etter å ha kommet hjem etter fødselen med nummer én var å gå på Hotel Havana og hamstre alt jeg ikke hadde kunen spise på ni måneder i dengang da supre ostedisken.

Gammel 22-09-16, 14:16   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Hvor mange burgersjapper er det egentlig plass til i strekket Birkelunden - Youngstorget? Godt med digg burger altsp, men det trenger jo ikke være på hvert gatehjørne. Sultan / Espresso house blir jeg så trist av å tenke på at jeg vil ikke engang kommentere det.

Fine franskmannen. Det første jeg gjorde etter å ha kommet hjem etter fødselen med nummer én var å gå på Hotel Havana og hamstre alt jeg ikke hadde kunen spise på ni måneder i dengang da supre ostedisken.

Herregud som jeg savnet ost og skinke da jeg var gravid.

Jeg er lei av burgersjappene. Særlig når alle som kommer er en filial av en annen. Illegal brant opp i går, men det hodlt jo egentlig med den i Møllergata. Samme med Tommis (Islandsk kjede), de har allerede en filial i sentrum, og SÅ innmari gode er ikke burgerne deres. Munchies har også åpnet sin andre filial på Løkka.

Forresten så har fronten på eldresenteret blitt kjøpesenter, også er eldresenteret i bakgården. Strålende løsning for Oslo kommune: få private til å pusse opp og kaste ut alle ungdommene som hadde øvingslokale der.

Jeg er litt sur på Løkka om dagen.

Save

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.