|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".Kanskje man kunne begynne med legene og ikke sykelønnsordningen? De sutrer heftig over at de må skrive legeerklæringer til ungdommer, og at de må skrive sykemeldinger til friske mennesker. Kanskje de skulle slutte med det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".
Ja, det er jeg veldig enig i.
![]() |
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Joda, det bør de absolutt, men det fritar oss ikke for å ta ansvar for egne liv og holdninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Det er nok ikke bare bare. Jeg har en bekjent som sluttet som fastlege nettopp fordi folk ble så sure når hun ikke skrev ut sykemeldinger når hun ikke mente det var nødvendig. Det var nemlig nødvendig, så det så. Hun ble så lei av å bli kjeftet på hver dag at hun sluttet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Å få kjeft er vel ikke verre for fastleger enn andre? Tenk hvor mye kjeft man får når man sitter i kassa på kiwi f.eks.? Hvis jobben din er å av og til sette foten ned, så må man nesten gjøre den jobben, selv om man får kjeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Nuvel. Jeg får nesten aldri kjeft på jobben min, og hvis jeg hadde blitt kjeftet huden full hver dag hadde jeg funnet en annen jobb. Faktisk. Jeg skjønner henne godt. Jeg syns ikke folk på Kiwi skal finne seg i det heller altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|