Sv: Uff, utbygging igjen ...
Opprinnelig lagt inn av Myria, her.
Det er jeg helt enig i. Hvis man ikke har stort nok vaskerom til at det er plass til klesstativ, klessortering, stryking og bretting kan man like godt ha et større bad med vaskemaskin der. Hvis vaskerommet er så lite at man må ha et klesstativ stående på utstilling i et annet rom er hele poenget borte for meg i allefall.
Ok, der er vi uenige. Jeg synes det er supert å slippe vaskemaskin på badet og å ha plass til å sortere tøy på gulvet og la det ligge noen timer, uten at andre tråkker over fordi de skal på do.
Ikke alle har store hus med plass til stryking, bretting og allverdens, hverken på bad eller vaskerom. Vi bor på ca 45x3 kvadratmeter grunnflate. Vårt vaskerom har plass til søyle med vaskemaskin/tørketrommel, fire skufferader i trådkurver fra Ikea (dette er også eneste boden vi har), varmtvannsbereder og et lite benkefryseskap - alt tett i tett. Klesstativ må da stå i gangen utenfor, strykebrettet må til og med stå sammenslått på ene badet pga plassmangel på vaskerom. Men vi slipper hauger av skittentøy på badet og skuffeopplegg til å lagre det i påvente av vasking.