Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor klipper du negler?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor gjør du av negleavfall?
I søppla 22 22,45%
I do/vasken/dusjen 64 65,31%
Jeg biter negler, så i magen 0 0%
Der det måtte passe (utdyp gjerne) 10 10,20%
Samma det vel, who cares? 2 2,04%
Deltakere: 98. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-16, 00:22   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor klipper du negler?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Nei, faktisk ikke. Jeg er egentlig ikke spesielt "fin" på det, men doer og doseter har jeg et heller anstrengt forhold til. Hvis mannen legger håndkle mitt på dolokket så blir jeg skikkelig gretten og må ha nytt håndkle. (Jada, jeg vet det er irrasjonelt, og at doer ikke er så møkkete.)

Når jeg sitter på do er det lårene mine som treffer dosetet. De er langt renere enn føttene mine, så ja: jeg fniser litt og synes du er irrasjonell.

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Negldamen????? Hva er det jeg ikke vet om livet?

I feministisk ånd: Det kunne like gjerne vært en neglemann, men jeg tar altså manikyr hver måned hos en fantastisk dyktig dame. Og du vet nok mye om livet om du ikke tar månedlig manikyr.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 00:31   #2
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Når jeg sitter på do er det lårene mine som treffer dosetet. De er langt renere enn føttene mine, så ja: jeg fniser litt og synes du er irrasjonell.

Fnis i vei. Men mine tær ska´kke på noe dosete, ass. Lårene er tross alt påkledd store deler av dagen, mens tærne er bare og befinner seg både i sofaer og på bord. (Irrasjonaliteten lenge leve. )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 21:19   #3
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Nei, faktisk ikke. Jeg er egentlig ikke spesielt "fin" på det, men doer og doseter har jeg et heller anstrengt forhold til. Hvis mannen legger håndkle mitt på dolokket så blir jeg skikkelig gretten og må ha nytt håndkle. (Jada, jeg vet det er irrasjonelt, og at doer ikke er så møkkete.)

Men de er eeeeheeekle!

:irrasjonell:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.