Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-16, 12:18   #101
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]

Er det 1000 poeng man må ha for M2? Det er jo ikke så veldig mye. Jeg har nesten 0,5 prikkepoeng pr innlegg, så på drøyt 2000 innlegg burde den saken vært i boks. Og med 2000 innlegg i året...

Forresten synd jeg ikke har noe på NM å gjøre lenger. Der hadde jeg så mye poeng at jeg kunne rødprikke en stakkar til full pott.

Gammel 13-09-16, 12:38   #102
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg har fått fem rødprikker, eller noe. De fleste fra rine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 12:53   #103
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg tror jeg har fått fem rødprikker, eller noe. De fleste fra rine.

Jeg tror jeg har fått tre eller fire. Jeg fikk et par da jeg startet en tråd om frittgående katter.
Og for ikke så lenge siden, da jeg var helsikker på at en ny bruker kjente meg fra et annet forum og trollet meg. (Det tror jeg forresten enda at vedkommende gjorde.):grudgecarrier:

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 12:56   #104
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker best en rød prikk jeg fikk fra Tallulah i en diskusjon om rusmisbruk - og en jeg fikk fra Safran da jeg hadde skrevet at de aller fleste fysisk sett er i stand til å begynne å jobbe igjen et halvt år etter fødselen.

Gammel 13-09-16, 12:58   #105
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en kulturell forumsperre på å gi rødprikker, selv for gøy. På andre fora har rødprikking hatt en alvorlighetsgrad på linje med dette

Vedlagte bilder
Filtype: jpg aq2m1mY_700b.jpg (57,7 KB, 12 visninger)
Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 13:03   #106
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg veldig lyst til å fyre av en rødprikk med "Shame!", men de 3-4 jeg helst skulle sendt den til er ikke på FP (så vidt jeg vet). Kjipt altså.

Gammel 13-09-16, 13:32   #107
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må aldeles se å logge meg på oftere. Jubileum. 💕 Men, si meg, kan man ikke gi prikker fra iPhone ?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 13:35   #108
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg må aldeles se å logge meg på oftere. Jubileum. �� Men, si meg, kan man ikke gi prikker fra iPhone ?

Jo, og man kan skrive meldinger i prikkene også.

Gammel 13-09-16, 13:55   #109
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg får ikke til å prikke fra Android-dingsen min

Opptelling viser at jeg har gitt 8 og fått 4 siden august. Jeg er visst flinkest på å gi prikker når noen svarer meg på konkrete spørsmål. Og ikke så flink til å engasjere meg i diskusjoner. Så jeg jobber meg fortsatt sakte, men sikkert mot M2. Det bør være både gull og grønne skoger der når jeg endelig entrer

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 14:56   #110
Marla Singer

Marla Singer sin avatar

Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Nå fikk jeg veldig lyst til å fyre av en rødprikk med "Shame!", men de 3-4 jeg helst skulle sendt den til er ikke på FP (så vidt jeg vet). Kjipt altså.

Ja, tenk å ha et irl-rødprikksystem!

Gammel 13-09-16, 15:12   #111
Novla

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Ja, tenk å ha et irl-rødprikksystem!

Med Septa Unella!

Gammel 13-09-16, 15:23   #112
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Med Septa Unella!

Tenk å kunne sende henne avgårde til en eller annen tulling med en rødprikk som hun kan plante godt fast i pannen på vedkommende mens hun sier: "Shame! Shame! Shame!" /

Man får jo bare håpe at ikke George Clegane er den som sendes over med hevnprikken. Da har vi det gående liksom.

Gammel 13-09-16, 15:51   #113
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen for president! Med innføring av IRL-prikksystem som fanesak.

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg får ikke til å prikke fra Android-dingsen min

Opptelling viser at jeg har gitt 8 og fått 4 siden august. Jeg er visst flinkest på å gi prikker når noen svarer meg på konkrete spørsmål. Og ikke så flink til å engasjere meg i diskusjoner. Så jeg jobber meg fortsatt sakte, men sikkert mot M2. Det bør være både gull og grønne skoger der når jeg endelig entrer

Gull, grønnare grass, melk og honning og cookies.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 15:59   #114
Marla Singer

Marla Singer sin avatar

Standard

Tenk å kunne sende henne avgårde til en eller annen tulling med en rødprikk som hun kan plante godt fast i pannen på vedkommende mens hun sier: "Shame! Shame! Shame!"

Tenk for en herrrlig preventiv effekt! En slags omvendt Patronus! En dementor i form av Septa Unella, som samler opp all skamfølelse du noen gang har kjent på, og blåser den rett i trynet på deg.

Gammel 13-09-16, 16:31   #115
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sendt ut 20 prikker siste to dagene og har mottatt 13. Mye gøy med .

Gammel 13-09-16, 16:37   #116
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har sendt ut 20 prikker siste to dagene og har mottatt 13. Mye gøy med .

14.

Gammel 13-09-16, 17:47   #117
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg husker best en rød prikk jeg fikk fra Tallulah i en diskusjon om rusmisbruk - og en jeg fikk fra Safran da jeg hadde skrevet at de aller fleste fysisk sett er i stand til å begynne å jobbe igjen et halvt år etter fødselen.

Vel, rent teknisk var det vel heller slik at du sa at du visst aldri sluttet å la deg overraske over holdningene som kommer fram i slike diskusjoner, og over kvinner som gnurer på "sitt" friår etter fødsel.

Rett skal være rett.

Gammel 13-09-16, 17:51   #118
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva dere husker!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 18:09   #119
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg burde vært mye flinkere til å prikke. Og har fått overraskende få røde prikker. Jeg trodde egentlig jeg var mer provoserende. Men det er kanskje IRL. I så fall burde jeg vel passe meg for Sept Unella.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 18:13   #120
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Men det er da ikke noe rart at folk ikke gidder dette prikkestyret lenger, jeg har fanget alle tre typene og det æ'kke engang noen flere muligheter for å levle opp.

Ikke får man noe ekstra forumfunksjonalitet av å møte på FP-ere IRL heller, ikke engang når man har reist til en annen by for å møte dem.

:gottacatchemall:

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.