|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Er det 1000 poeng man må ha for M2? Det er jo ikke så veldig mye. Jeg har nesten 0,5 prikkepoeng pr innlegg, så på drøyt 2000 innlegg burde den saken vært i boks. Og med 2000 innlegg i året...
![]() |
![]() |
#103 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]
Jeg tror jeg har fått tre eller fire. Jeg fikk et par da jeg startet en tråd om frittgående katter.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
intro
|
![]() Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Jeg husker best en rød prikk jeg fikk fra Tallulah i en diskusjon om rusmisbruk - og en jeg fikk fra Safran da jeg hadde skrevet at de aller fleste fysisk sett er i stand til å begynne å jobbe igjen et halvt år etter fødselen.
![]() |
![]() |
#105 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Jeg har en kulturell forumsperre på å gi rødprikker, selv for gøy. På andre fora har rødprikking hatt en alvorlighetsgrad på linje med dette |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
This is normal!
|
![]() Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Nå fikk jeg veldig lyst til å fyre av en rødprikk med "Shame!", men de 3-4 jeg helst skulle sendt den til er ikke på FP (så vidt jeg vet). Kjipt altså.
![]() |
![]() |
#108 |
intro
|
Jo, og man kan skrive meldinger i prikkene også.
![]() |
![]() |
#109 |
Klar
|
![]() Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Jeg får ikke til å prikke fra Android-dingsen min |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Ja, tenk å ha et irl-rødprikksystem! |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med Septa Unella!
![]() |
#112 |
This is normal!
|
Tenk å kunne sende henne avgårde til en eller annen tulling med en rødprikk som hun kan plante godt fast i pannen på vedkommende mens hun sier: "Shame! Shame! Shame!"
![]() |
![]() |
#113 |
Librocubicularist
|
Gull, grønnare grass, melk og honning og cookies.
![]() |
![]() |
#114 |
Tenk for en herrrlig preventiv effekt! En slags omvendt Patronus! En dementor i form av Septa Unella, som samler opp all skamfølelse du noen gang har kjent på, og blåser den rett i trynet på deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Jeg har sendt ut 20 prikker siste to dagene og har mottatt 13. Mye gøy med
![]() |
#117 |
frakoblet
|
Vel, rent teknisk var det vel heller slik at du sa at du visst aldri sluttet å la deg overraske over holdningene som kommer fram i slike diskusjoner, og over kvinner som gnurer på "sitt" friår etter fødsel.
![]() |
#119 |
villende
|
![]() Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Jeg burde vært mye flinkere til å prikke. Og har fått overraskende få røde prikker. Jeg trodde egentlig jeg var mer provoserende. Men det er kanskje IRL. I så fall burde jeg vel passe meg for Sept Unella. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]Men det er da ikke noe rart at folk ikke gidder dette prikkestyret lenger, jeg har fanget alle tre typene og det æ'kke engang noen flere muligheter for å levle opp.
![]() |
|
|