Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-16, 19:28   #61
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det skjer ikke så mye spennende i M2, ass. :avslører:

Mulig det... Det vet jeg ikke noe om.

Gammel 12-09-16, 19:30   #62
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg må prikketigge litt kjenner jeg. Jeg har fått 15 prikker I ÅR. :sutre:

Jeg har fått 1 i 2016.
Sist gang jeg ga var i august 2014 *som man sår høster man*

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 20:58   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får nesten bare prikker fordi jeg er så utrolig morsom. Det knegger og humres i hele kontrollpanelet.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 21:02   #64
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uansett korleis eg formulerer meg her vil det sjå ut som sutring eller tigging, så eg tuslar meg roleg ut. :listersegsåstiltpåtå:

Gammel 12-09-16, 21:04   #65
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Uansett korleis eg formulerer meg her vil det sjå ut som sutring eller tigging, så eg tuslar meg roleg ut. :listersegsåstiltpåtå:

Typisk passiv-aggressiv reaksjon.

Gammel 12-09-16, 21:08   #66
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ikke bare du. Jeg har ikke fått siden forrige måned!

Jeg har fått to i dag, for ting jeg skrev i 2011! Retroprikking!!

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Den rødprikken skjærer meg i øynene hver gang jeg ser kontrollpanelet. Litt usikker på om det er fordi den er rød eller fordi den er helt alene blant alle de grønne prikkene.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hæ, var det bare jeg som, eh, tok oppfordringen din på alvor?

Absolutt ikke. Det er bare Adrienne som ignorerer meg!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 21:11   #67
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gitt to prikker i dag!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 21:12   #68
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg er kjedelig prikker, for på mobilen får jeg ikke kommentere prikkene jeg gir, men det stopper meg ikke, altså. Har både gitt og fått prikker i september. Ingen røde, da. Må bli mer kontroversiell. Jeg er jo studine.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 21:14   #69
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Absolutt ikke. Det er bare Adrienne som ignorerer meg!

Jeg skrev innlegget mitt flere timer før du fikk ut fingeren og rødprikket meg.

Trøsten min er nå at rødprikken er ikke alene på kontrollpanelet. Det dumme er at rødt fortsatt er fryktelig stygt. Og nå har jeg to!

Gammel 12-09-16, 21:17   #70
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skrev innlegget mitt flere timer før du fikk ut fingeren og rødprikket meg.

Pøsj. Flisespikkeri.

Sitat:

Trøsten min er nå at rødprikken er ikke alene på kontrollpanelet. Det dumme er at rødt fortsatt er fryktelig stygt. Og nå har jeg to!

Jeg kan rødprikke mer, jeg, så blir det mer likt.

Gammel 12-09-16, 21:18   #71
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan rødprikke mer, jeg, så blir det mer likt.

Må du lære deg å lese, søteste Teofelia. Rødt er stygt.

Gammel 12-09-16, 21:19   #72
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Må du lære deg å lese, søteste Teofelia. Rødt er stygt.

Nå syns jeg du er vel politisk her. :tsktsk:

Gammel 12-09-16, 21:21   #73
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Nå syns jeg du er vel politisk her. :tsktsk:

Du skal nå alltid forsøke å få det siste ordet.

Gammel 12-09-16, 21:23   #74
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått fem, men bare gitt en i august/september. Skjerpings på meg, altså!

Gammel 12-09-16, 21:26   #75
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Liten mobilskjerm og skitne briller ga en... tja, litt spennende overskrift. Rett i koffertmodus.

Gammel 12-09-16, 21:35   #76
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Du skal nå alltid forsøke å få det siste ordet.

Ja.

Gammel 12-09-16, 21:45   #77
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Liten mobilskjerm og skitne briller ga en... tja, litt spennende overskrift. Rett i koffertmodus.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 21:46   #78
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg gir i alle fall mange flere prikker enn jeg får. Godt å være sjenerøs!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 23:47   #79
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Typisk passiv-aggressiv reaksjon.

Eg visste det! :hah: Ikkje eingong ei unnamanøver funkar i ein prikketråd. :valium:

Gammel 12-09-16, 23:49   #80
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Standard

Men, kan eg spørre om kva som er krava for å sleppe inn i M1 og M2?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:32.