Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

New York: Direkte eller en mellomlanding

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-16, 09:38   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: New York: Direkte eller en mellomlanding

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Blackhawks er jo stas, men Devils er et ikke-lag i min bok Men man er jo ikke Rangers fan og i tillegg heier på NJ eller Washington Capitals Egentlig ikke noen lag i samme division, til nød i conference. Vi har et lag i hver conference vi heier på, samt at mannen heier på alt fra Chicago

Men altså - NHL kamp uansett lag er jo kjempegøy! Så dere får det garantert artig Så lenge ingen av dere er storfan av et og annet lag, så er det jo litt hipp som happ hvem dere ser. Dere får jo se to virkelig store hockeyprofiler i Patrick Kane og Jonathan Toews på Hawks, samt svensken Hjalmarsson om man er litt skapsvenske når det kommer til hockey På NJ så er jo det store prospektet Taylor Hall signet denne sesongen, ellers et lag med noen gamle travere og endel ungt.

Dere får det garantert knallgøy!

Fantastisk. Du skulle tatt en prat med mannen min.

Vi skal forsøke å få med oss en hockeykamp når vi er i NY i høstferien (hvis de har startet opp allerede). Mannen min har lyst til å se Zucca på isen, så det blir i så fall en kamp med ham vi ser. Jeg har sett Blackhawks i Chicago, men har ikke egentlig peiling på hockey. Men stemningen ... ah, det er definitivt gøy å være på kamp selv om man egentlig bare er middels interessert i idretten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.