Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-16, 22:53   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?

Rydder, skravler med kontorassistenten min, løper innom kollega for å få litt utblåsning eller veiledning alt etter som, sjekker mail, sjekker fb. Ofte rekker jeg ikke noe av dette på vanlige dager. Har timeavtaler hvert 30. eller 45. min gjennom hele dagen så det sier seg selv.
To dager i måndten har jeg "dokumantasjonstid" da blir det fort litt mer utenom.

Gammel 30-08-16, 23:18   #2
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?

Dødtid og venting på jobb er ukjent for meg, men jeg tar meg pauser i løpet av dagen. Enten innom de faste plassene på telefonen (Mail, kalender, FB, snap og insta) eller nettaviser. Bruker FB til jobb også, så blir gjerne litt begge deler når jeg er der. Ellers er kaffe og skravling alltid den beste måten å ta pause på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.