Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tightsfrelst!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-07, 18:56   #41
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tightsfrelst!

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Du kler tights veldig godt, Guniss. *misunnelig*

Og en ting til. Du ser utrolig bra ut nå. Du har vært så utrolig flink, og har blitt utrolig lekker.

Takk. Det er godt å høre
Men - det å gå i tights og tunika blir en liten sovepute
Man merker liksom ikke at det strammer da

Men det merkes når man tar på seg dongeri gitt, som jeg gjorde i dag

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 19:05   #42
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Får man tak i hvite tights noe sted nå? Fant litt tynnere på Risøe men skulle hatt et par ikke så gjennomsiktig. Vil ha sånne som du har, guniss.

Gammel 11-06-07, 19:05   #43
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Får man tak i hvite tights noe sted nå? Fant litt tynnere på Risøe men skulle hatt et par ikke så gjennomsiktig. Vil ha sånne som du har, guniss.

De kjøpte jeg på Lindex

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 19:12   #44
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

De kjøpte jeg på Lindex

Der var jeg ikke i dag. Var på vei inn men ble kalt hjem. Puppekrise. Får ta en tur dit i morgen. Takk for tips.

Gammel 11-06-07, 19:52   #45
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte hvite på KappAhl.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 23:27   #46
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg synes rett og slett at det er grusomt stygt, selv om jeg skjönner at det kan vaere praktisk. Jeg er selv en slank 36 störrelse med pene ben, men synes jeg blir seende klumpete ut med tights (ja, jeg har prövd).

Jeg er ikke spesielt slank, men jeg er ganske så fin i tights .

Jeg er veldig glad i tights, men de er ofte så korte i livet. Det må jeg lage en egen tråd om.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 23:31   #47
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg tights! *lettpåvirkelig* Ikke med blondekant da, der går grensen.

Gammel 14-06-07, 23:34   #48
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Kjøpt meg tights jeg også. Svarte sådan. Prøvde hvite, men da fikk jeg skikkelig broilerlegger.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:34   #49
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Digger også tights bare mer og mer. De går jo til alt! Også er det utrolig mange som bruker bare det med en liten overdel, det ville ikke JEG brukt da men ellers til alt. Er så deilig å bare hive på seg en slik med en litt baggy skjorte eller lang topp eller tunika

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 10:36   #50
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg også investert i tights

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 11:08   #51
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Amor har også tights og føler seg vel i dem! Under tunika!

Gammel 25-06-07, 11:14   #52
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke gått i tights siden åttitallet, menne … Fravær av gnissende lår høres forlokkende ut. Jeg hadde gnissende lår selv da jeg var slank. Min fine, slanke tiåring har det også, så det kan nok kalles en familiesvakhet.

Gammel 25-06-07, 13:04   #53
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har ikke gått i tights siden åttitallet, menne … Fravær av gnissende lår høres forlokkende ut. Jeg hadde gnissende lår selv da jeg var slank. Min fine, slanke tiåring har det også, så det kan nok kalles en familiesvakhet.

Har alltid hatt det jeg og. Mener det må være fordi jeg er litt smal over rumpa i fht at jeg har vanvittig muskuløse lår. Er du ikke enig?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:15   #54
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg har også kjøpt meg tights.
En svart og en hvit. Kjøpte dem på barneavdelinga på HM til bare 29 kroner!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:01   #55
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg har også kjøpt meg tights.
En svart og en hvit. Kjøpte dem på barneavdelinga på HM til bare 29 kroner!

Hadde de str 42 der eller?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:14   #56
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hadde de str 42 der eller?

Nei, men de har opp til str 170. Og de er ganske tøybare
Jeg bruker str 34-36 til vanlig og kjøpte str 152. Kunne helt sikkert brukt 146 også uten at den hadde blitt for trang.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 14:08   #57
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Har alltid hatt det jeg og. Mener det må være fordi jeg er litt smal over rumpa i fht at jeg har vanvittig muskuløse lår. Er du ikke enig?

Jeg har ingen smal rompe, maaaasse muskler der også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.