Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-16, 10:12   #741
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

SUP-kurs i ti grader og regn (skal riktignok gi seg), og en fjord som er full av kloakk. Jeje.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 10-08-16, 10:15   #742
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir drittlei av ungen som legger fra seg ting akkurat der hun sluttet å bruke dem. I går kom jeg hjem og fant en sparkesykkel på badet. Hun måtte nemlig så veldig på do når hun kom hjem fra sommerskolen.

Hvor mange ganger skal man trenge å si at det er greit at hun skynder seg på do, men at hun i etterkant må klare å rydde? 435 ganger er i hvert fall ikke tilstrekkelig, men hva er det faktiske tallet?

Gammel 10-08-16, 10:53   #743
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hun har klippet seg i kort bob mange ganger, men nå har vi altså nådd det punktet at det er kun la-hangt hår som gjelder i absolutt hele verden. Hun har fått to uker til å bevise at det går.

(Og det viser seg at det er lettere å diskutere disse tingene når man ikke står hhv surkjeftende (mor) og sintgråtende (datter) midt under børstingen. Who'd have thought. )

Vesla har alltid hatt kjempetykt og langt hår, og det har vært ett sant h******e til tider! Men så fikk hun en børste som het tangle teezer eller noe slikt, og da var det plutselig overhodet ikke noe problem. Jeg trodde ikke den kom til å funke på tykt hår, men det gjorde den.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 10-08-16, 10:54   #744
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg blir drittlei av ungen som legger fra seg ting akkurat der hun sluttet å bruke dem. I går kom jeg hjem og fant en sparkesykkel på badet. Hun måtte nemlig så veldig på do når hun kom hjem fra sommerskolen.

Hvor mange ganger skal man trenge å si at det er greit at hun skynder seg på do, men at hun i etterkant må klare å rydde? 435 ganger er i hvert fall ikke tilstrekkelig, men hva er det faktiske tallet?

Jeg tror muligens du må opp på millionnivå.

Gammel 10-08-16, 10:57   #745
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Muligens så detter det inn når hun flytter for seg selv. Jeg holder i alle fall fast på det halmstrået.

Gammel 10-08-16, 11:00   #746
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Muligens så detter det inn når hun flytter for seg selv. Jeg holder i alle fall fast på det halmstrået.

I følge min mor kan det stemme. Hun påstår nemlig at jeg også var av typen "legge ting rett ned når jeg er ferdig med det". Jeg kan overhodet ikke huske at jeg fikk noen som helst kjeft for at jeg var rotete som barn, så jeg lurer på om mamma bare ryddet etter meg eller om jeg klarte å ikke få med meg frustrasjonen hennes.

Ingen skal påstå at det er ekstremt ryddig hjemme hos oss, men det er definitivt levelig.

Gammel 10-08-16, 11:02   #747
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hun har klippet seg i kort bob mange ganger, men nå har vi altså nådd det punktet at det er kun la-hangt hår som gjelder i absolutt hele verden. Hun har fått to uker til å bevise at det går.

(Og det viser seg at det er lettere å diskutere disse tingene når man ikke står hhv surkjeftende (mor) og sintgråtende (datter) midt under børstingen. Who'd have thought. )

Det kan hende at det går over. Snuppa har hatt veldig langt hår hele skoletiden, men for halvannen uke siden gikk hun til frisøren og bestilte "Noora-hår" helt av egen fri vilje. Hun ble utrolig fin med litt kortere hår som det var greit å stelle.

Gammel 10-08-16, 14:05   #748
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir drittlei av ungen som legger fra seg ting akkurat der hun sluttet å bruke dem.

Med barn er det i det minste håp om bedring. Det er verre med voksne menn. og

Gammel 10-08-16, 14:05   #749
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At bind av type "string" er så usynlig merket at man kan komme i skade for å kjøpe skiten, i den tro at det er normale greier!

De skulle vært merket med STORE bokstaver "TOTALT UBRUKELIG PRODUKT, LAGET AV IDIOTER, FOR IDIOTER!!". Hvem i helvete er det som bruker stringtruser når de har mensen, uansett??

Passer schempebra å løpe og skifte bind hvert 20. minutt i dag.

Gammel 10-08-16, 14:11   #750
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

At bind av type "string" er så usynlig merket at man kan komme i skade for å kjøpe skiten, i den tro at det er normale greier!

De skulle vært merket med STORE bokstaver "TOTALT UBRUKELIG PRODUKT, LAGET AV IDIOTER, FOR IDIOTER!!". Hvem i helvete er det som bruker stringtruser når de har mensen, uansett??

Passer schempebra å løpe og skifte bind hvert 20. minutt i dag.

Ja, og om man nå absolutt må ha stringtruse når man har mensen, hvorfor bruker man da ikke heller tampong? Nei, det der har jeg heller aldri skjønt meg på.

Gammel 10-08-16, 14:14   #751
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjetter på at de er laget for de som bruker tampong, men liker å ha en ekstra sikkerhet. Tross string. Eller for mye utflod, etc. Det kan da være så mangt.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 10-08-16, 14:17   #752
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joa.

Gammel 10-08-16, 15:33   #753
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Folk som sender meg frekke mail på jobb og som jeg må svare høflig tilbake.
Og ikke minst folk som lyver til meg på jobb og vil gjøre det vanskeligst mulig for meg å gjøre jobben min.

Gammel 10-08-16, 15:34   #754
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Katter som tygger i stykker laderen til Mac'en.

Gammel 10-08-16, 15:44   #755
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å bli stoppet for hver tiende meter av veldedige organisasjoner, avisselgere, strømleverandører, teleoperatører, forkynnere fra obskure buddhist-inspirerte meningheter, og hva_har_du, når du bare skal skynde deg fra A til B for å rekke noen ærend i lunsjen.

Det er ingen, INGEN som får min underskrift eller mine penger ved å stoppe meg på gata. Rett og slett totalt feilslått markedsføring for min del, som virker helt mot sin hensikt, siden jeg blir irritert og dermed negativ. Eneste unntak er gatemagasinselgere.

Gammel 10-08-16, 15:54   #756
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Folk som sender meg frekke mail på jobb og som jeg må svare høflig tilbake.
Og ikke minst folk som lyver til meg på jobb og vil gjøre det vanskeligst mulig for meg å gjøre jobben min.

Da hadde jeg blitt litt mer enn irritert kjenner jeg...

Gammel 10-08-16, 16:04   #757
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Å bli stoppet for hver tiende meter av veldedige organisasjoner, avisselgere, strømleverandører, teleoperatører, forkynnere fra obskure buddhist-inspirerte meningheter, og hva_har_du, når du bare skal skynde deg fra A til B for å rekke noen ærend i lunsjen.

Det er ingen, INGEN som får min underskrift eller mine penger ved å stoppe meg på gata. Rett og slett totalt feilslått markedsføring for min del, som virker helt mot sin hensikt, siden jeg blir irritert og dermed negativ. Eneste unntak er gatemagasinselgere.

I riktig gamle dager da jeg bodde i ytlandet (Irland), så hadde de sånne små klistremerker som du fikk på jakken om du hadde gitt til innsamling, slik at de ble synlig og du dermed ikke ble spurt flere ganger. Helt genialt, og enkelt, selv om alle hadde hver sin.

Gammel 10-08-16, 16:24   #758
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg er blitt supergod på å juge etter å ha støtt på mange sånne en periode. "Takk, jeg har!", med målretta blikk, og så løpe videre.

Dørselgere som ikke vil gå sjøl etter fire nei takk, det er litt irriterende. Jeg måtte til slutt bare gå rundt huset og gå tilbake og leite etter riktig spade etterpå. Jeg veit ikke helt om Adams utsendte helt trodde at jeg både liker å planlegge og handle inn til ukas måltider sjøl, eller at jeg dyrker alle grønnsakene mine og bare kjøper kjøtt rett fra bonden. Bare delvis sant, alt sammen.

Gammel 10-08-16, 16:47   #759
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg veit ikke helt om Adams utsendte helt trodde at jeg både liker å planlegge og handle inn til ukas måltider sjøl

Adams trodde ikke meg i allefall, men jeg liker faktisk måltidsplanleggingen. Først prøvde han seg med at vi omtrent var de eneste i gata som ikke hadde Adams matkasse. Deretter kom han med kronargumentet: "Nå når vi har snakket sammen 10 minutter synes jeg du skylder meg å ta en prøvekasse." Jeg måtte til slutt bare legge på midt i enetalen hans. Jeg kan ikke si jeg er imponert over hvem Adams velger til å representere seg.

Gammel 10-08-16, 18:10   #760
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Folk som har svømt rundt i parfyme-flasken før de setter seg ved siden av meg på bussen. :spy:

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.