Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hårvekst og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-16, 11:03   #9
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Det jeg synes er rart er at i sånne diskusjoner som dette så blir det veldig lett konkludert med at å legge merke til er det samme som å ikke like eller ha noen formening om i det hele tatt. Jeg legger merke til mye rart, jeg. Jeg ser veldig mange detaljer og det fester seg. Det er ikke dermed sagt at jeg tenker at "de hårene burde vært fjernet" eller "du bør kjøpe ny bukse" eller noe annet. Jeg bare legger merke til hud, hår, kroppsfasonger, klær, lukt og lyd (hvis vi skal holde oss til ting som har med medmennesker å gjøre). Det er ikke noe jeg gjør bevisst. Jeg vet man kan trene opp å legge merke til detaljer, men kan man venne seg av med det?

Uansett, poenget mitt er at jeg legger merke til mye, men mener veldig lite om det jeg legger merke til. Så ja, jeg ser nok at det er hår på leggene, men hva gjør vel det? Jeg ser hår på hodet også.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.