|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?Inntil jeg flyttet til England gikk feriene til forskjellige steder hvor gang, men siden har det bare vært turer til Norge for å besøke familien, og turer til forskjellige plasser i England.
|
|
|
#62 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?Men jeg håper jeg en gang i fremtiden får anledning til å reise til India, Sør-Afrika, Hellas og Australia for å besøke venner.
|
|
|
#63 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?Forskjellige steder, med samme folka.
|
|
|
#64 |
|
Peppy!
|
Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?
Helt enig. Akkurat nå er det fint å vite hva vi kommer til. Ettåring på ferie er ikke veldig avslappende, og ikke er det lett å oppleve så mye når vi er på tur heller. Så i år var det fint å dra til et sted vi har vært før. Men om noen år er det greit å eksperimentere litt igjen. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?Det holder nå for oss at det er landet Italia, hvor vi er kjent, forstår og kan gjøre oss forstått. Balkan er ikke vår greie selv om det er klart badevann og billig her.
|
|
|
|
#66 |
|
ctrl+z
|
Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?Vi drar til hytta gang etter gang, utover det velger vi nye steder. Vi har ikke reist fryktelig mye, men kunne nok neppe tenke oss å dra tilbake samme sted to ganger. Det finnes så mange steder jeg har lyst til å se og ungene er store nok til å henge på lasset.
|
![]() |
|
|