|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
kamerat
|
Sv: Mental huskeliste til neste ferieDet der med å unngå at ungene skal dele dobbeltseng, høres på en måte litt kjent ut. Hos oss førte det ca. 50/50 krangling og ekstremt bråkete leking utover natta. Vet ikke helt hva som var verst.
|
|
|
#102 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mental huskeliste til neste ferieSelv deling av rom har skapt problemer her.
|
|
|
#103 |
|
flisespikker
|
Sv: Mental huskeliste til neste ferieTing vi i stor grad hadde lært før denne ferien:
|
|
|
#104 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Mental huskeliste til neste ferie
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Mens vi endte opp med å bestille rom for to voksne og ett barn siden ungene sov i samme seng hele tiden uansett. (Men de gjør det hjemme også.)
|
|
|
|
#106 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mental huskeliste til neste ferieHvis gjestene spør om det er noe de skal ha med når de besøker oss på hytta så husk å svare "ta gjerne med sengetøy". Nå vasker jeg 10 sett.... 😱 |
|
|
|
|
|
#107 |
|
lettere utlada
|
Sv: Mental huskeliste til neste ferie*reiser vi til Gøteborg igjen, ha MINST 6 netter. 4 er for lite. *beregn to dager i Liseberg så slipper man å gå 9.5 timr i strekk.
|
|
|
#108 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mental huskeliste til neste ferieAldri glem at fire uker sammen med svigerfar gjør meg og mannen ko-ko.
|
|
|
|
#109 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Mental huskeliste til neste ferieTrenger du huskeliste for å skjønne at 4 uker med svigers ikke er en god ide, Ruslebiffen? |
|
|
|
|
|
#110 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tydeligvis
|
|
|
|
#111 |
|
nju nja njo
|
Sv: Mental huskeliste til neste ferieFire uker med familie, dog mange ulike medlemmer, er for mye. Vi trenger litt tid sammen bare oss fire.
|
|
|
#112 |
|
rakkarpus
|
Oj oj oj, du har min medfølelse.
|
|
|
#113 |
|
Bedreviter
|
Jeg hadde ikke trengt huskeliste for å skjønne at jeg aldri skulle gjøre noe slikt igjen. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Mental huskeliste til neste ferieIkke fyll bensin på Preem i Sverige. Vi var på lavbudsjettur med lite på kontoen. Fyller bensin for 250 - også reserveres et beløp på over 800! Det er mye når lavbudsjett virkelig er lavbudsjett.
|
|
|
#116 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si...Den greit nok harmoniske treåringen fra i fjor har utviklet seg til å være sint som kruttønna fra 2014, kombinert med konstant munndiaré.
|
|
|
#117 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Mental huskeliste til neste ferieHusk, og for all del HUSK, at to uker hos svigers ikke er bra for den mentale helsen. Selv om det er hyggelig. Og selv om en dag i hunderfossen er kjekt og ungene elsker det. Og selv om det passer en gravid med bekkenløsning i fjor, og med baby og arbeideledig mann (=ikke overflod av penger) i år, så... NEI, det er ikke aktuelt neste år. Vi skal treffe dem, Men ikke søren i to uker.
|
|
|
#118 |
|
Textrovert
|
Sv: Mental huskeliste til neste ferieHusk å ikke gå kreisibanana med mat og alkohol. Selv den beste ferie har en skygge hengende over seg om du føler deg tjukk og dum.
|
|
|
#120 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Papp og plast er løsningen på hytter uten innlagt vann.
|
![]() |
|
|