|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Trøtt
|
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?
Ouch. Jeg er muligens medskyldig. :engel: Ønske deg ny i bursdagsgave?
|
|
|
#82 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Kan rapportere om at dette er helt utmerket tilbehør på danmarksferie, i dag stod jeg helt stille på stranden og holdt de åpne og de fylte seg helt selv. Faktisk for mye, så jeg måtte slippe ut lutt luft for å klare å lukke dem.
|
|
|
#83 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2016
![]() |
Haha! Det er bare én av mangfoldige grunner til at jeg aldri drar på festivaler i Norge. At det i det hele tatt går an å kalle noe for en "festival", når arrangørene håndhever slike infantile restriksjoner, er fullstendig latterlig i mine øyne. På en festival skal man kose seg, og så lenge en ikke skader andre, skal absolutt ingen, ikke engang politiet, få fortelle et voksent menneske hva han ikke får gjøre. Friheten til å gjøre akkurat det man liker best der og da, og bare slappe helt av uten å måtte leve opp til andres diskriminerende krav eller forventninger, er selve definisjonen på en festival. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Nybegynner
![]() |
Takker! |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Klarte ikke å holde deg for god til litt passiv agressivitet heller? Nydelig. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Klar
|
Er du her for å krangle eller for å diskutere lamzac? For hvis vi diskuterer lamzac, eller tilsvarende billig kina-kopi, så vil jeg veldig gjerne ha tips til hvordan jeg skal få nok luft i den fordømrade greia, uten å måtte løpe gjennom hele nabolaget først.. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Jeg opplever den like lett å fylle som på denne instruksjonsvideoen: (Kilde: youtube.com) Begynn med å holde den langt nede, åpne den ene pølsa, dra fort til siden og oppover samtidig som du tar ett eneste skritt, og pass på å lukke pølsa med en gang du stopper. Gjenta så med den andre åpningen, og vips, så er den full ![]() |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Ja, det blir absolutt lettere for hver gang, etter at man får inn teknikken. Lykke til |
|
|
|
![]() |
|
|