Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lamzac - hvor kjøpe?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-16, 19:53   #81
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lamzac - hvor kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Vår hengekøye døde da, Palmen. Drept av barn, muligens delvis forårsaket av en påført svakhet etter en viss bursdagsfest.

Ouch. Jeg er muligens medskyldig. :engel: Ønske deg ny i bursdagsgave?

Gammel 12-07-16, 00:26   #82
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Kan rapportere om at dette er helt utmerket tilbehør på danmarksferie, i dag stod jeg helt stille på stranden og holdt de åpne og de fylte seg helt selv. Faktisk for mye, så jeg måtte slippe ut lutt luft for å klare å lukke dem.
Og ikke blåser de avsted heller enda det var ganske heftig vind innimellom i dag, men vi har stroppet de fast i en spiralkrok fra Biltema uansett og det er helt utmerket. Strandlivet har plutselig blitt levelig for meg også, som ellers hater å ligge på sand.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 12:49   #83
ribtin
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2016
ribtin er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Vær obs på at det er ikke sikkert du får ha disse med inn på festival. Min lokale festival har sagt nei. Kanskje ikke så rart med tanke på at det kan bli litt ville tilstander om 7.000 mennesker skal løpe rundt og prøve å få luft i herligheten.

Haha! Det er bare én av mangfoldige grunner til at jeg aldri drar på festivaler i Norge. At det i det hele tatt går an å kalle noe for en "festival", når arrangørene håndhever slike infantile restriksjoner, er fullstendig latterlig i mine øyne. På en festival skal man kose seg, og så lenge en ikke skader andre, skal absolutt ingen, ikke engang politiet, få fortelle et voksent menneske hva han ikke får gjøre. Friheten til å gjøre akkurat det man liker best der og da, og bare slappe helt av uten å måtte leve opp til andres diskriminerende krav eller forventninger, er selve definisjonen på en festival.

ribtin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 13:36   #84
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, der var en skikkelig voksen mening, ribtin. Ikke infantil i det hele tatt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 14:15   #85
ribtin
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, der var en skikkelig voksen mening, ribtin. Ikke infantil i det hele tatt.

Takker!

Du kunne ha skrevet et argument eller to om hvorfor du var uenig. Du kunne ha ledd litt av hvor dum du syntes jeg var og gått stille videre, eller du kunne bare ha ristet på hodet og ignorert meg. Men isteden valgte du å gå til et syrlig personangrep, og gjorde et nydelig eksempel av akkurat den type nedrakkende trakassering som det er helt umåtelig deilig å slippe unna på en ordentlig festival, utenfor jantelovsnorge.

Gammel 26-07-16, 14:34   #86
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Okei.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 14:35   #87
ribtin
Nybegynner

Standard

Klarte ikke å holde deg for god til litt passiv agressivitet heller? Nydelig.

Gammel 26-07-16, 14:40   #88
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ribtin, her.

Klarte ikke å holde deg for god til litt passiv agressivitet heller? Nydelig.

Er du her for å krangle eller for å diskutere lamzac? For hvis vi diskuterer lamzac, eller tilsvarende billig kina-kopi, så vil jeg veldig gjerne ha tips til hvordan jeg skal få nok luft i den fordømrade greia, uten å måtte løpe gjennom hele nabolaget først..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 14:59   #89
ribtin
Nybegynner

Standard

Jeg opplever den like lett å fylle som på denne instruksjonsvideoen:

(Kilde: youtube.com)

Begynn med å holde den langt nede, åpne den ene pølsa, dra fort til siden og oppover samtidig som du tar ett eneste skritt, og pass på å lukke pølsa med en gang du stopper. Gjenta så med den andre åpningen, og vips, så er den full

Gammel 26-07-16, 15:03   #90
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Takk! Kanskje øvelse gjør mester, jeg får prøve igjen! Greit å vite at jeg ikke må galoppere gjennom hele nabolaget for å få den fylt, ihvertfall.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 15:49   #91
ribtin
Nybegynner

Standard

Ja, det blir absolutt lettere for hver gang, etter at man får inn teknikken. Lykke til

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.