Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kjøring på smale vestlandsveier

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-16, 09:32   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Det er no ikke vestlendingane som er idiotene her, men dei som ikkje slepper forbi dei som kjenner vegen og ikkje er på søndagstur/ferie og senker farten i hytt og pine for å sjå på utsikten og bråsvingar inn til sida utan å blinke fordi det plutseleg dukkar opp eit oh my god waterfall.

Eller en sving, en nedoverbakke, et veikryss, en regndråpe.
Herregud. Kjørt ti timer på vestlandsveier i helgen og det var til tider et mareritt. Og det var ikke bobilene som var problemet, det var vanlige personbiler med helt inkompetente sjåfører. Jeg virkelig HATER å hisse meg i trafikken, jeg liker å bare ha ZEN og ta det med ro, men det var vanskelig her altså.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 09:43   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Eller en sving, en nedoverbakke, et veikryss, en regndråpe.
Herregud. Kjørt ti timer på vestlandsveier i helgen og det var til tider et mareritt. Og det var ikke bobilene som var problemet, det var vanlige personbiler med helt inkompetente sjåfører. Jeg virkelig HATER å hisse meg i trafikken, jeg liker å bare ha ZEN og ta det med ro, men det var vanskelig her altså.

Vestlandet er egentlig alt for vakkert til at vi kan slippe andre løs med egen bil her.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 14:53   #3
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Fra Sunnmørsposten

Gammel 04-07-16, 16:03   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Fra Sunnmørsposten

Merkelig journalistikk. Om man leser nøye så står det mot slutten av artikkelen at han er tatt i fartsmåling etter forbikjøringen. Bobilhistorien ser ut til å være fartssynderens forsøk på å bortforklare at han holdt så høy fart at førerkortet røk.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.