|
|
#381 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting som irritererAt jeg blir så innmari sur når jeg blir sliten. |
|
|
|
|
#382 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Utendørs
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting som irritererDroner som flys over folkemengder.
|
|
#383 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Ting som irriterer
|
|
#384 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting som irritererKunder som først sier de ikke trenger hjelp i ferien (når jeg sendte ut mail for lenge siden), men som NÅ likevel plutselig trenger masse hjelp i ferien og blir litt sure når jeg sier jeg ikke har så mange folk å avse som de trenger.
|
|
#389 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ting som irritererFolk som gir f i pilene i parkeringshus.
|
|
|
#391 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Ting som irritererBarn som ikke pakker ut av sekken sin.
|
|
#392 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Ting som irritererStavekontrollen på mobilen til mannen som har innaklt til møte TORSDAG i stedet for TIRSDAG som resulterer i at jeg først er alene med legging av tre unger TIRSDAG bare for at han kommer hjem i det jeg har fått alle i seng og informerer om at alle andre trodde møtet er, så da blir det, TORSDAG. (Men han har utsatt det fra 19 til 2030 i håp om at gjestene er gått da. Han har nemlig bursdag torsdag!)
|
|
#395 |
|
|
Sv: Ting som irritererNaboer i tettbygd rekkehusområde som finner ut at en eller annen variant av ferber-metode er en god ide på sommeren når alle har vinduene åpne på natten. (Inklusive de selv) |
|
|
|
|
#396 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Ting som irritererUoppdragne unger/døvblinde foreldre på fly. Nei, ungene dine er ikke nødvendigvis sjarmerende og morsom for alle fremmede. Ungene dine kan være jævlig(!) irriterende for andre!!! |
|
|
|
|
#397 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Ting som irritererFjortiser som har tre venninner på overnatting, det er ikke plass på rommet så de måtte sove i stua - og ca kl 2 spilte de Twister. Stua er rett over soverommet mitt. |
|
|
|
|
#399 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting som irriterer
Hva med å innføre at hun må vaske klærne selv? Gjerne gi henne en fast dag i uka der vaskemaskinen er til hennes disposisjon |
|
|
|
|
#400 |
|
|
Sv: Ting som irritererAt ikke de har røntgen på ortopedisk poliklinikk...
![]() |
|
|