Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-16, 14:30   #321
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Lørdag møtte jeg opp på nærmeste post i butikk med hentelapp, men hun kunne ikke finne varen. Jeg la igjen pakke nr og telefon nummer. Ble ringt opp 40 min senere fordi de hadde funnet pakken. Den var bare ikke scannet mottat ila de ti dagene den hadde ligget i butikken. Jeg fikk mosjonert litt. Men det er irriterende og litt skummelt at posten vår og verdisaker er på avveie.

Dette ville jeg sendt klage til Posten Norge om.

Gammel 14-06-16, 16:49   #322
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Reiseregninger.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 14-06-16, 17:46   #323
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Familiemedlemmer som ikke trekker ned i doen og nekter på at det er dem.

Hehe, kjenner meg igjen. Bortsett fra at her er det INGEN som har bæsjet full doen og ikke brukt dokosten etterpå.

Gammel 16-06-16, 20:57   #324
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At voksne folk, på jobb, ikke klarer å gli opp etter seg når de har vært på do
Dritt! (Bokstavlig talt).

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-06-16, 21:27   #325
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Unge som aaaaaldri rydder opp etter seg, på tross av gjentatte forespørsler. Ja, og unge som aldri følger en beskjed etter kun en henvendelse. Kjenner jeg er lei av å snakke, synes jeg hører meg selv gjenta meg selv i deet uendelige. Snart tror jeg at jeg skal begynne å kaste det som ikke blir ryddet.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 16-06-16, 21:41   #326
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Unge som aaaaaldri rydder opp etter seg, på tross av gjentatte forespørsler. Ja, og unge som aldri følger en beskjed etter kun en henvendelse. Kjenner jeg er lei av å snakke, synes jeg hører meg selv gjenta meg selv i deet uendelige. Snart tror jeg at jeg skal begynne å kaste det som ikke blir ryddet.

Gammel 16-06-16, 21:49   #327
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Ting som irriterer

For andre gang denne uka: Post i butikk.

I dag var de igjen ute av stand til å lokalisere en pakke, men denne gangen påstod de i det minste ikke at jeg allerede hadde hentet den.

Gammel 16-06-16, 23:10   #328
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Idiotiske post i butikk-ansatte, som insisterer på at pakken jeg fikk hentelapp på i dag ble hentet på lørdag. Den første jeg snakket med ville bare sende meg avgårde med et vagt løfte om å sjekke litt, men jeg nektet å rikke meg før jeg fikk en forklaring, og jaggu kom det en fyr som fant pakken akkurat der den skulle være.

Men de insisterte fortsatt på at pakken var blitt signert for, men ikke hentet.

Ikke første gang de roter der, altså - som jeg savner de flinke og hyggelige damene på det ordentlige postkontoret!

De fant pakken min fort og greit på min nye post i butikk, det bare irriterer meg at den ble flyttet fra "rett ved skolen, fin gåavstand på 15 minutter til en annen butikk som er 15 minutter i BIL unna. Jeg er jo aldri den veien i bil sånn til vanlig heller!

Gammel 17-06-16, 01:06   #329
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer fra en gammel postfamilie, men savner definitivt ikke postkontor. Jeg rekker jo for svarte ikke apoteket en gang! Nei, takke meg til Rimi. Eller Extra eller hvem nå som har pakkene mine.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 17-06-16, 01:21   #330
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk som ikke slår mobilen sin på lydløs når de er på offentlige møter, men lar den ligge og plinge på bordet. Som om det var bare hun som hørte det.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 17-06-16, 09:00   #331
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

De fant pakken min fort og greit på min nye post i butikk, det bare irriterer meg at den ble flyttet fra "rett ved skolen, fin gåavstand på 15 minutter til en annen butikk som er 15 minutter i BIL unna. Jeg er jo aldri den veien i bil sånn til vanlig heller!

Sånn er det her også. Postkontoret lå praktisk til mens post-i-butikk ligger i en butikk vi aldri noensinne handler i (og ikke vil handle i heller) og med supertrange parkeringsplasser jeg ikke liker. Vi bor egentlig midt mellom to post-i-butikk, og den andre, som ligger på vei til barnehagen, hadde passet meg mye bedre, men den tilhører et annet poststed. Når det er sagt har jeg ingenting å utsette på de som jobber på vår post-i-butikk, de kan det de skal.

Gammel 17-06-16, 09:26   #332
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

At jeg må trene for å bli sprek. Sukk.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 17-06-16, 10:02   #333
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Det irriterer meg litt når folk klagar over gode karakterar. Koketteri. *Åh, jeg fikk bare 4,8 i snitt* Stakkars deg... Du har fått karakterar som ligg langt over snitt, slutt å snakke om dette som om det er langt under middels! Er du ikkje nøgd: Jobb hardare, ikkje snakk om deg sjølv som om du er dum, for det veit du faktisk at du ikkje er.

Darth er ikke aktiv  
Gammel 17-06-16, 11:10   #334
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Å bruke masse tid på å legge inn CV hos bemanningsbyrå, og fordi de har teit system så siste erfaring havner nederst og du må slette og legge inn alt på nytt og når du er nesten ferdig går pc'en i svart fordi strømkabelen har falt ut. Dobbelt

Bill. mrk . Sur.

Gammel 17-06-16, 11:31   #335
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At man ikke kan spise så mye sjokolade man vil, uten å bli tjukk.

Gammel 17-06-16, 11:32   #336
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har glemt hodetelefonene mine hjemme i dag og sitter i et ganske bråkete landskap.

Gammel 17-06-16, 11:44   #337
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

At det ikke er lørdag i dag. :har ikke dagen:

Gammel 17-06-16, 13:33   #338
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At det regner 2 dager denne uken og er nydelig de dagene jeg IKKE skal på sommerfest på Øen min og på Norwegian Wood. Som for øvrig IKKE er på badet. Hmfp.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 17-06-16, 14:35   #339
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tatt av meg sommerkjolen min, for å dra på sommergrillfest i ettermiddag. :-( Regn og vind.

Darth er ikke aktiv  
Gammel 17-06-16, 14:42   #340
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

At det regner 2 dager denne uken og er nydelig de dagene jeg IKKE skal på sommerfest på Øen min og på Norwegian Wood. Som for øvrig IKKE er på badet. Hmfp.

Norwegian "Wood" irriterer meg ganske kraftig i år, kjenner jeg.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.