|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Hvilket hotell i København, tro?Vi var nyleg i København. Vi bestilte hotell gjennom sembo.no og enda opp på Wakeup Copenhagen Borgergade. Prisane der var ikkje så ville som ellers, fann vi ut. Bittesmå rom med bad i frosta glass, og veldig enkel frukost, men nytt, reint og veldig sentralt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilket hotell i København, tro?For vår del ble det billigst her: https://www.nordicchoicehotels.no/co...tel-vesterbro/
|
|
|
#23 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket hotell i København, tro?Vi skal til København i sommer og skal bo på hotell Tivoli. Har ikke vært der enda, men har hørt bare positive ting om hotellet:-) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket hotell i København, tro?
Var et fint hotell og grei frokost. Bare noen hundre meter opp til et shoppingsenter og det går buss helt til hotellet.
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Bodde dere på Andersen, Drømmedama? Hvordan var det? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi likte det! Litt skeivt og veldig hyggelig. Koselig og personlig, men ikke klamt og ikke sånn krampehipt. Vi hadde fint rom, god seng, deilig frokost(kvalitet fremfor kvantitet i utvalget) og super service. Gratis vin om ettermiddagen og små gaver i trappeoppgangen. Sentral beliggenhet. Anbefaler det til alle som ikke synes det er skummelt å bo i et relativt shabby område... Vi skal tilbake! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Dit har jeg ønsket meg i flere år. Men for oss 4 koster det over kr 4000 for en natt! Og frokost (kr 229 pr stk) kommer i tillegg!
|
|
|
|
#29 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Jeg bodde på Andersen i starten av mai, strålende fornøyd! Fint og fresht, god frokost, servering av vin mellom kl. 17 og 18, rosa cava til frokosten på lørdagen og hyggelig betjening |
|
|
|
![]() |
|
|