Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-16, 13:33   #9
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer

Generelt andre folk enn meg som skal inn og/eller ut av trikken. Kan man ikke bare:
1) Vente med å gå inn til alle som skal ut har kommet seg ut? (Jada, jeg vet du vil sitte, men må man oppføre seg som en føkkings bulldoser av den grunn?)
2) Ikke stille seg rett innenfor døren, OG nekte å flytte seg/gå ut for å slippe andre som skal ut forbi. Selv om man går ut av trikken og står rett utenfor kommer den ikke til å kjøre fra deg. I promise!
3) Ikke stresse med å bane seg vei mot utgangsdøren på en stappfull trikk rett etter forre stopp, når man skal av på Jernbanetorget.... Newflash: "Alle" skal av på Jernbanetorget, så du kommer ut selv om du står midt i trikken med folk på alle kanter.
4) Ikke stoppe rett utenfor døren for å sjekke telefonen på små holdeplasser med MASSE folk, som for eksempel Jernbanetorget?. Dumt å gå litt lengre bort slik at alle andre kommer seg ut også liksom...

Jeg har altså skikkelige hverdagsproblemer ja...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.