|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Pauset
|
Sv: Høye ben til Karlstad sofa fra IKEAFant en artikkel om dette på nett. http://www.klikk.no/bolig/inspirasjon/article711374.ece |
|
|
|
|
|
#24 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Høye ben til Karlstad sofa fra IKEA
Oj, har de fått den inn igjen?
|
|
|
#26 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høye ben til Karlstad sofa fra IKEATror bena har fester man bruker under der de originale bena skulle vært. Så sager man av til den lengden man vil ha, og setter en plast"kopp" utenpå, og vips ferdig. Vi sagde med baufil. Men obs! Det blir ikke kjempestødig, men har nå holdt i over 1 år nå.
|
|
|
#27 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Høye ben til Karlstad sofa fra IKEASøket mitt har ført meg til Biltema, tror jeg skal ta en titt på disse.
|
|
|
#28 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Høye ben til Karlstad sofa fra IKEABiltema sine ben på 300 mm ble perfekte. Jeg skrudde ut den skruen som er for å justere høyden og satt på svart filt. Strålende fornøyd.
|
![]() |
|
|