Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-16, 10:09   #901
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det sto 41 millioner...

Hehe, da skjønte jeg også...

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 24-03-16, 10:29   #902
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Åh, se her!

Jeg synes bare den var slitsom. Det har både med innredningen og planløsningen å gjøre, pluss at det må være enormt med innsyn fra nabohusene gjennom de store vindusflatene. Jeg kunne aldri bodd sånn. Må ha det roligere rundt meg, rett og slett. Kjedelig, ville sikkert mange si.

Gammel 24-03-16, 21:58   #903
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg synes bare den var slitsom. Det har både med innredningen og planløsningen å gjøre, pluss at det må være enormt med innsyn fra nabohusene gjennom de store vindusflatene. Jeg kunne aldri bodd sånn. Må ha det roligere rundt meg, rett og slett. Kjedelig, ville sikkert mange si.

Samme her. Syns det er slitsomt med masse ting overalt. :minimalist:

frukt er ikke aktiv  
Gammel 24-03-16, 22:07   #904
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overrasket over at dette huset ikke ligger her inne?

Til og med aviser i Sverige har plukket opp den annonsen, og det har jo vært på God Morgen Norge det huset også. Gjennomført er det i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 24-03-16, 22:16   #905
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Overrasket over at dette huset ikke ligger her inne?

Til og med aviser i Sverige har plukket opp den annonsen, og det har jo vært på God Morgen Norge det huset også. Gjennomført er det i alle fall.

Det huset er allerede diskutert. To sider bak i tråden ;-)

Gammel 24-03-16, 22:25   #906
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Det huset er allerede diskutert. To sider bak i tråden ;-)

Jeg gikk ikke langt nok tilbake da.

Sist redigert av Elisabet : 24-03-16 kl 22:31.
Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 25-03-16, 10:40   #907
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, se her!

Jeg elsket den! jeg har nok blitt lei av alle trapper og hevede gulv (ett trinn opp til kjøkkenet, for eksempel), men skikkelig kul!

Gammel 04-05-16, 13:43   #908
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Denne ligger også til salgs i Trondheim, litt i samme kategori. Nokså solid pris da, på et eldre hus der man må gjøre "alt".

http://m.finn.no/realestate/homes/ad...ynd_type=agent

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Location, location, location!
Her betaler du for adressen.

Ingen av dere som har kjøpt den enda? Mulig det er litt vanskelig å selge 159 kvm renovasjonsobjekt til 14 000,- mer pr kvm enn snittet. Selv om utsikten er formidabel og det er gangavstand til sentrum.

Åh, se her!

Denne er også fortsatt tilsalgs. .

Gammel 04-05-16, 14:16   #909
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Ingen av dere som har kjøpt den enda? Mulig det er litt vanskelig å selge 159 kvm renovasjonsobjekt til 14 000,- mer pr kvm enn snittet. Selv om utsikten er formidabel og det er gangavstand til sentrum.

Ja, annonsen var tatt av ei stund, og nå er den lagt ut igjen. Men selv om prisantydning nå er redusert med 560 000 siden første gang de la den ut har det fortsatt ikke blitt fart i sakene.

Har ingen planer om å kjøpe den da, jeg bor utmerket godt i nabohuset. Men det hadde jo selvsagt vært hyggelig å få noen av dere til nabo, så kom igjen nå, og grav dypt i lommene!

Gammel 31-05-16, 13:43   #910
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette seriøst, eller er det tull og tøys?

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=75060205

Sist redigert av My : 31-05-16 kl 13:53.
My er ikke aktiv  
Gammel 31-05-16, 13:49   #911
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=75060205

Av en eller annen grunn ekles jeg mye mer av tanken på å ta av en slik etter en tids bruk enn jeg gjør av vanlig dovask.

Gammel 31-05-16, 14:06   #912
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men come on. Dere må jo ha et vaskemaskintrekk!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 31-05-16, 14:34   #913
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Det var utrolig mange "fine" trekk som denne personen solgte.

Tilbehør til PC eller TV-skjerm, noen?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 31-05-16, 14:37   #914
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det var utrolig mange "fine" trekk som denne personen solgte.

Tilbehør til PC eller TV-skjerm, noen?

Noen er i overkant glad i rosa blonder..?

Mex er ikke aktiv  
Gammel 31-05-16, 19:31   #915
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HJELP sier jeg bare

TROR personen liker blonder.
OG tror min mormor hadde ELSKET det der.

Gammel 31-05-16, 19:59   #916
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjenner jeg har savnet dette hele mitt liv.

Gammel 31-05-16, 21:19   #917
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner at folk hat ulike preferanser når det kommer til kjæledyr. Eller "kjæledyr". Jeg er fascinert.

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=75672900

Gammel 01-06-16, 08:08   #918
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Og så på doen!!!

Gammel 01-06-16, 08:27   #919
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg skjønner at folk hat ulike preferanser når det kommer til kjæledyr. Eller "kjæledyr". Jeg er fascinert.

Det var spesielt ja. Men jeg ville heller hatt en snegle enn en tarantell eller et pinnedyr (jeg grøsser bare ved tanken).

Gammel 01-06-16, 08:36   #920
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.