Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matvarebutikker på nett

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-16, 14:19   #29
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Jeg er skikkelig imponert over det du skrev tidligere i tråden her, at du ikke synes at JAcobs var noe spesielt dyr. Jeg trodde de lå over på det meste av varene men jeg har ikke vært der på årevis.
Jeg gikk trilletur dit engang da eldstemann var baby og da kostet en bleiepakke ganske mange 10ère mer enn på Kiwi ihvertfall. Husker at jeg reagerte på det. Men da kostet en bleiepakke rundt 75,- også da..

Jeg bruker aller mest de butikkene som gir Trumfpoeng og synes det er litt avgjørende også.
Nå har jeg sjekket bonusen min.
I januar overførte jeg 1937,- fra Trumfkontoen og nå er det på nytt oppspart 816,- så det blir jo endel penger av det også. Så mye billigere er ikke REMA engang.

Flott tilbud altså, Jeg skal vurdere det. Ser at vi har hentepunkt svært nær ellers koster det bare 39 med levering hjem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.