Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: Skam

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-16, 21:42   #701
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Serieanbefaling: Skam

Ja, hun har sagt litt, men vi har ikke sett at hun har fortalt han alt. Om han vet alt og lot henne vente sånn + tok det stuntet med å være så kjip i starten av samtalen i går, så heier jeg aldeles ikke på William. Det er jo helt uttafor, issues aside.

Gammel 29-05-16, 00:13   #702
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Ser du på fjortisserien?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 00:58   #703
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Ja, hun har sagt litt, men vi har ikke sett at hun har fortalt han alt. Om han vet alt og lot henne vente sånn + tok det stuntet med å være så kjip i starten av samtalen i går, så heier jeg aldeles ikke på William. Det er jo helt uttafor, issues aside.

Dette er jeg helt enig i. Jeg avventer sesongens avslutning for å se om han vet eller ikke, men Noora har rett, dette er drittsekkoppførsel. jeg har forventninger til serien, så jeg tror/håper de adresserer dette også. Jeg er så lei av at traumatisert mann oppfører seg som en dust og drittsekk, men blir reddet av en god kvinnes kjærlighet, blir fremstilt som den ultimate romantiske drømmen. Jfr Skjønnheten og udyret, Fiftybshades, twilight.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 01:08   #704
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, pøblis, du sa det! AKKURAT det har jeg også tenkt. Noora er vidunderlig altså, men det siste jenter trenger er oppmuntring av misjonærforelskelser. ("Han oppfører seg stygt, men jeg forstår ham, jeg, og min kjærlighet skal nok gjøre ham snill, skal du se". Det er min mor som bruker misjonær-uttrykket, jenter som skal redde og omvende kjæresten. )

Gammel 29-05-16, 01:39   #705
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, pøbelsara!

Gammel 29-05-16, 07:14   #706
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men har Eilliam oppført seg så dårlig da?
Jeg synes ikke Noora er særlig snill med han heller. Særlig i starten.
Etter at de blir sammen er han jo en fin fyr hele veien

Og at han blir rasende når han tror kjæreste har ligget med broren skjønner jeg faktisk.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 08:28   #707
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Ser du på fjortisserien?

Ja, jeg måtte jo se what all the fuss is about. Og vips var jeg hekta. Akkurat på samme måte som med GoT.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 08:31   #708
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er jeg helt uenig i. Gå tilbake og se episoden "angst". Det er langt fra drittsekkoppførsel. At han i en uke ikke har taklet at tror broren har hatt sex med kjæresten hans, eller enda viktigere vet at broren har vært slem og utnyttet kjæresten hans, er innafor for en 19-åring. Jeg tror heller ikke første del av gårsdagens klipp var et spill. Jeg tror han ombestemte seg i bilen. Og ikke minst, det blir helt feil å overanalysere en 19-årings karakter i et voksenperspektiv.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 08:54   #709
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde kanskje ikke vært like suksess med en dramaserie for ungdom uten ... drama.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 09:03   #710
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, og veldig lite realistisk at alle hadde gjort de riktige tingene hele tiden. Det er det jeg liker best med SKAM.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 09:08   #711
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Java. Drittsekkrollen har vært hans modus operandi når han ikke har klart å takle ting, f.eks. mot Vilde. Men drittsekk er ikke noe man er, men noe man velger, og W har ikke behandlet N dårlig i det hele tatt utenom å trekke seg bort siste uken.

I tillegg er W overbevist om at alt Nico gjør mot N er hans feil, og det har han jo på en måte rett i. Hvis W trekker seg unna, er Nico uinteressert. Jeg synes ikke det er ulogisk at en 19-åring tenker at det er det beste man kan gjøre.

Helt enig i verden ikke trenger flere jentemisjonærer, jeg er bare ikke enig i at N er det. Hun har ikke kjempet for W én eneste gang før nå.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 09:20   #712
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er enig med Java. Drittsekkrollen har vært hans modus operandi når han ikke har klart å takle ting, f.eks. mot Vilde. Men drittsekk er ikke noe man er, men noe man velger, og W har ikke behandlet N dårlig i det hele tatt utenom å trekke seg bort siste uken.

I tillegg er W overbevist om at alt Nico gjør mot N er hans feil, og det har han jo på en måte rett i. Hvis W trekker seg unna, er Nico uinteressert. Jeg synes ikke det er ulogisk at en 19-åring tenker at det er det beste man kan gjøre.

Helt enig i verden ikke trenger flere jentemisjonærer, jeg er bare ikke enig i at N er det. Hun har ikke kjempet for W én eneste gang før nå.

Derav mitt forbehold. Og hun sier jo klart fra til ham også, at dette er noe han velger og at det ikke er OK. Poenget mitt er at at det ikke er romantisk og vakkert at han oppfører seg sånn (lar henne heng ute å svare på meldinger eller å ta kontakt, selv om han gir etter og de gjenforenes i noen vakre klinescener. Gitt hvordan Noora håndterte Nico har jeg noen forventninger om at badass-oppførselen til W vil problemtatiseres ytterligere, slik at det ikke blir slik at drittsekk-blir-drømmemann-når-rett-dame-elsker-høyt-nok. Men jeg kan jo ta feil.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 09:21   #713
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes jo flaskeknusingen er den eneste virkelig deal-breakeren, da hadde Candy (16) vært long gone.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 09:37   #714
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes jo flaskeknusingen er den eneste virkelig deal-breakeren, da hadde Candy (16) vært long gone.

Anne C (17) ble visst værende til tross for endel ala dette. Ikke knuste flasker i hoder, men slåssing og sånt. Anne C (44) er veldig fornøyd med resultatet i dag. Anne C (17-25) var så hodestups forelsket og tiltrukket av han at hun aldri klarte å motstå han. Han roet seg heldigvis veldig.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 10:47   #715
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, pøblis, du sa det! AKKURAT det har jeg også tenkt. Noora er vidunderlig altså, men det siste jenter trenger er oppmuntring av misjonærforelskelser. ("Han oppfører seg stygt, men jeg forstår ham, jeg, og min kjærlighet skal nok gjøre ham snill, skal du se". Det er min mor som bruker misjonær-uttrykket, jenter som skal redde og omvende kjæresten. )

For et fantastisk uttrykk, det skal jeg jammen adoptere.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 11:30   #716
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Om William vet alt når han ankommer møtet med Noora i fredagens episode og han ser henne kaldt inn i øynene og avviser henne istedet for å holde rundt en jente som har vært gjennom partydoping, angst for overgrep og psykotrusler med nakenbilde, da er det noe som mangler på empatifronten - 19 år eller ikke. Men vet han alt dette? Det eneste vi har sett at han har fått vite, er en tekstmelding fra Noora der hun skriver at hun blækka ut på fest hos Nico og senere at ingenting skjedde. Om det er det eneste han vet, så kan han jo forestille seg ulike scenarioer som med rette kan gjøre han sint. Men om han vet alt? Da er jo alt annet enn å overøse Noora med omtanke en uforståelig reaksjon.

At han reagerte som han gjorde når han trodde Noora hadde ligget med broren, er noe helt annet.

Gammel 29-05-16, 11:38   #717
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om William vet alt når han ankommer møtet med Noora i fredagens episode og han ser henne kaldt inn i øynene og avviser henne istedet for å holde rundt en jente som har vært gjennom partydoping, angst for overgrep og psykotrusler med nakenbilde, da er det noe som mangler på empatifronten - 19 år eller ikke. Men vet han alt dette?

Usikker på hvor mye (og detaljert) han vet. Men jeg tenker at å vokse opp med at storebror kjørte en bil hvor han satt i sammen med søstra, og søstra døde. Og så oppleve en oppvekst uten foreldre, mer eller mindre… Vel. Det er ikke så veldig lett å lære så mye om empati da kanskje, annet enn at det enkleste er å ikke slippe noen innpå seg. Det er vel derfor han henger med Chris og gutta også, og forsvarer de så godt han kan. Det er de som er familien og tryggheten i livet hans. Men så kommer Noora inn og endrer alt det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 11:52   #718
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om William vet alt når han ankommer møtet med Noora i fredagens episode og han ser henne kaldt inn i øynene og avviser henne istedet for å holde rundt en jente som har vært gjennom partydoping, angst for overgrep og psykotrusler med nakenbilde, da er det noe som mangler på empatifronten - 19 år eller ikke. Men vet han alt dette? Det eneste vi har sett at han har fått vite, er en tekstmelding fra Noora der hun skriver at hun blækka ut på fest hos Nico og senere at ingenting skjedde. Om det er det eneste han vet, så kan han jo forestille seg ulike scenarioer som med rette kan gjøre han sint. Men om han vet alt? Da er jo alt annet enn å overøse Noora med omtanke en uforståelig reaksjon.

At han reagerte som han gjorde når han trodde Noora hadde ligget med broren, er noe helt annet.

Men han skal jo dumpe henne og flytte til London?
Da kan han jo ikke være omsorgsfull og grei.

Jeg synes liksom jeg ser de to tøffitrynet gutta i bilen etterpå.

William setter seg inn og bare - KJØR!
Chris bare- OK
også følger en skikkelig talende tasuehet før Chris bare- fy faen for en jævla tosk du er!!!
Og William bare- fuck!! Snu!! Faen hvor dum jeg er!!

Noora ble ikke dopet, det er ingen holdepunker for det. Hun sier derimot selv at hun fort blækker (fantastisk ord) ut av alkohol og at det er derfor hun ikke drikke.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 11:54   #719
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Chris bare- OK
også følger en skikkelig talende tasuehet før Chris bare- fy faen for en jævla tosk du er!!!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 29-05-16, 13:02   #720
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Chris bare- OK

Noora ble ikke dopet, det er ingen holdepunker for det. Hun sier derimot selv at hun fort blækker (fantastisk ord) ut av alkohol og at det er derfor hun ikke drikke.

Takk for at du gav meg den samtalen. Veldig bra!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.