|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring av konfirmasjonskorteneHvis hovedproblemet er plassen, er jeg enig med Anita72. Skanning er en god løsning. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring av konfirmasjonskorteneVi har lagt dem i en boks der ligger også talen, sanghefte og noe bordkort etc, så kan hun selv velge hva hun vill gjøre med det. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring av konfirmasjonskorteneJeg elsker boksene fra Bookbinders Design (butikk i byen), de er trukket med stoff i mange forskjellige farger, og man kan få preget inn navn, dato o.l. Så jeg har tenkt på muligheten å kjøpe en slik hver til mine, når den tid kommer, til å ta vare på kort etc. Eventuelt sammen med album fra samme sted, hvor man kan lime inn bilder fra dagen. For om de da ikke gidder å ta vare på kortene lenger så kan alltids boksen brukes til noe annet.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-05-16 kl 13:34. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Live and let live
|
Sv: Oppbevaring av konfirmasjonskorteneJeg ligger de i kassen der jeg har samlet ting å ta vare på fra oppveksten. Som dåpskort, ekstra fine kort med tekst fra venner, tegninger, første huen, et og annet yndlingsplagg, osv.
|
|
|
#25 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring av konfirmasjonskorteneDe havner nok i ei eske som konfirmantene selv får avgjøre skjebnen til når de forlater redet. |
|
|
|
![]() |
|
|