Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

4 uker å slå ihjel

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 10:29   #12
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 4 uker å slå ihjel

Mexico er fantastisk, der vil dere ikke ha problemer med å svi av 4 uker. Går an å velge både billig og dyrt, strandliv og jungel. Ikke så sikker på hvor store områder som krever malaria, men jeg har vært på Yucatan uten i alle fall.

Vi var 14 dager på bryllupsreise på et all-inclusive hotell på Yucatan, verste turistområdet sør for Cancun. Helt topp! Vi brukte noen dager på å reise rundt på egenhånd, blant annet til byen Merida og nordkysten. Opplevde kontaktsøkende mennesker og imponerende omgivelser.

Ellers kunne jeg tenkt meg USAs vestkyst. Vil gjerne se nasjonalparker, ørken, fjell, canyons, strandliv. Men det høres dyrt ut, det får vi ta når vi har store barn og flotte jobber...

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.