|
|
#581 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg lå faktisk litt på etterskudd nå (fikk ikke sett 17. mai-episoden før i går ettermiddag). Det var jaggu bra å ikke få så lang pause mellom klippene, for det var jo en skikkelig seier å se gårsdagens episode. Det er nesten så jeg kan tro at det ikke kan vare.
|
|
|
#582 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: Skam
Eg er ganske så sikker på at serieskaparane har lagt inn denne nettopp derfor.
|
|
|
#583 |
|
Fortynnet
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg har nå begynt å se fra starten sammen med fjortenåringen, og har et bedre inntrykk. Men jeg kjenner jo at jeg har en slags voksendistanse til hele greia, og jeg lever meg langtfra like mye inn i det som jeg ser at noen gjør her og blant venninnene mine. Det er mye en kan kjenne seg igjen i, men jeg er ikke revet med. |
|
|
|
|
#584 |
|
By the Sea
|
Sv: Serieanbefaling: SkamGådd! For et fantasisk klipp! Go Noora!
|
|
#585 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg tror formatet med klipp som man venter på gjør at serien er mer hektende.
|
|
#586 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Serieanbefaling: SkamNytt klipp.
|
|
#588 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Serieanbefaling: SkamDen så jeg komme, det er fordi jeg er over 40. |
|
|
|
|
#589 |
|
By the Sea
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg er fremdeles litt betuttet over at men ikke kan forvente ett eneste minutt usett film i fredagens episode, kun det som er lagt ut i løpet av uka.
|
|
#591 |
|
både her og der
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg har blitt mer og mer hekta etter hvert, og nå ser jeg klippene hver dag i stedet for fredagsepisoden. Det var skikkelig befriende å se Noora ta innersvingen på Nikko, men så sårt å se henne løpe etter William. Veldig spent på fortsettelsen.
|
|
#592 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Serieanbefaling: SkamSvaaaaar William!
|
|
#593 |
|
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg blir helt ødelagt av denne serien. Neste sesong skal jeg belite meg, og kun se fredagsepisodene. Jeg er jo heldigvis voksen, og ferdig med perioden med neverpirrende timer ventende på melding fra den elskede/ kanskje ikke lenger elskede. Idiotisk da å utsette seg for denne påkjenningen frivillig. |
|
|
|
|
#594 |
|
can-jur
|
Sv: Serieanbefaling: SkamSkam setter voksenlivet i perspektiv. Jeg
|
|
|
#595 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg har ikke startet å se denne enda. 10. klassingene mine synes jeg er urteit som ikke ser. Jeg har eksamen om tre uker, jeg vet ikke om jeg tør å starte på en ny serie før det. Men jeg skal se. |
|
|
|
|
#596 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg skjønner at dette er noe jeg må få med meg. Men hvor ser jeg det nå, for å få en best opplevelse? Altså fra helt fra starten. Hele episoder på NRK? Går jeg glipp av mye hvis jeg ikke ser alle snutter og meldinger? :etternøler:
|
|
#597 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Serieanbefaling: Skam
Det holder å se episodene på NRK.
|
|
#599 |
|