Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?
Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.
Enig. Jeg synes nærmest at det er litt rart å ikke reagere med skepsis når tråden/HI tok en slik vending.
Det dere refererer til var jo en vits ... Jeg leste den som humor, og vedkommende som skrev det sa også at det var ment som en spøk (selvfølgelig kan h*n lyve, men det blir litt merkelig å ha det som forutsetning. Hva mener jeg med dette innlegget feks hvis det er leseren som definerer om den som skriver snakker sant eller ikke).
Sett utenifra er det merkelig å både definere FP som et veldig fint og flott forum samtidig som man snakker om andre brukere på denne måten - og det er helt uavhengig av hva man mener om tråden og brukeren som omtales. Hvis man ønsker å konfrontere vedkommende med hva man mener og synes er jo tråden her, det er bare å skrive i vei, men i stedet snakker man om det i en annen tråd, med andre folk ...
(Madicken: Dette gjelder ikke deg spesifikt, var bare en tilfeldighet at det var deg jeg quotet. Gjelder selvfølgelig alle som skriver slik i tråden)