Sv: Fly med bilstol i bagasjen
Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.
Den der er ikke enkel. Vi valgte å ta med vårt sete til Frankrike til min da tre år gamle gutt. Strek i regningen var at bagasjen vår ikke kom frem, så da var vi like langt, og endte da med å ha leiebil uten sete. Siden vi ikke hadde forhåndsbestilt bilstol fikk vi ikke tak i noe som helst. Etter den gang har vi ikke turt annet enn å bestille bil med bilstol, og sittet fremovervendt. (Stor kamel for meg, jeg er en smule nevrotisk når det gjelder sånt.)
Lykke til!
Ja, det er jo skrekken! Men heldigvis kan vi ta tog det lille strekket det er snakk om fra flyplass til leiligheten om det skulle være slik at vi ikke får bagasjen.
Æsj, ja, for 4 år siden da vi var der lånte vi beltestoler til de to eldste. Null problem, men de kunne jo ikke fatte og begripe hvordan vi kunne få så store barn inn i de stolene da vi ankom bilutleien! Dere skulle sett de fjesene på de da jeg tok tak i seteryggen og vips, makset de helt ut Priceless! De var faktisk nye og fine seter om jeg ikke husker feil, så å leie beltestol er jeg ikke like skeptisk til. Men jeg synes som sagt minsten er for liten selv om han blir 4 noen uker etter hjemkomst. Interessant at flere av dere har positive erfaringer med å snu de tilbake etter ferien.