|
|
#483 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJosefine Pettersen spiller noen ganger dårlig, synes jeg også. Hun er best når hun spiller uten ord slik som de to siste episodene. Sittende med tårer i øynene når kjæresten går forbi og når broren til W forteller henne vonde ting.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 08-05-16 kl 01:06. |
|
|
|
|
#484 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Serieanbefaling: Skam
|
|
#486 |
|
Kakemonster
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJa... Stakkars..
|
|
|
#487 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg tror faktisk ikke noe skjedde. Jeg tror hun gikk i svart og sovna. Mulig Nico er en kødd, men håper og tror han ikke er en voldtektskødd.
|
|
#488 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg tror vi og hun skal tro det skjedde noe. Men jeg likte ikke den meldingen hun sendte til Nico, han tror jeg kan føkke godt opp i hodet hennes videre. Men man får bare vente å se ... Jeg er redd resten av sesongen skal brukes på denne skammen til Noora.
|
|
#489 |
|
villende
|
Det at hun sitter og søker kan tyde på at hun i alle fall ikke ble voldtatt. Det er kjipt nok at hun lå der uten klær på overkroppen. Om hun heller ikke hadde noe nedentil vet vi ikke. |
|
|
|
|
#490 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg tror det var veldig dumt av henne å skrive til Nico. Da har han plutselig "bevis" mot henne om at hun ikke husker.
|
|
|
#491 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamBah. Det blir for stillestående for dramaturgien i dette formatet. Jeg forstår jo at hun ikke klarer å åpne seg, men fra voksenperspektivet jo jo det vært uheldig for henne. Hun dytter også kjæresten sin legre bort i dagens klipp. Nå må de kjøre på noe sms utveksling i ettermiddag for dramaets del.
|
|
#492 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamDet var en velsignelse å få noko Sana-drama no altså. W og N-storyen er for tregt for dramaet sin del.
|
|
|
#493 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg synes også de ssite episodene har vært litt stillestående og mye taushet.
|
|
#494 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Serieanbefaling: SkamNå er det veldig irriterende å kun få 2 minutters drama hver dag kjenner jeg. Kanskje jeg venter til fredag for å se oppsummeringen. |
|
|
|
|
#495 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg kjenner også at jeg nesten likte bedre å se fredagsepisodene (som jeg gjorde i et par maraton tidligere her...) - enn de 2-4 minutters snuttene.
|
|
#496 |
|
can-jur
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg har funnet ut at jeg må vente på fredags episoden denne gangen. Blir bare utrolig trist av slik det er nå. Og jeg har bare lest komentarene.......
|
|
|
#497 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg ble så satt ut av at en gammel klassekompis dukket opp som skuespiller i denne episoden, så jeg måtte se den to ganger for å få med meg alt.
|
|
|
#498 |
|
villende
|
"We were on a break, så derfor drakk jeg meg full og lå med broren din, sånn helt random, selv om jeg hadde sagt til deg at jeg ikke drakk og at jeg ville vente til jeg giftet meg." |
|
|
|
|
#499 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg er bare irritert på hele serien jeg nå.
|
|
#500 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg tror/synes heller ikke at det duger som forklaring. Saken er vel at hun ikke vil fortelle, og derfor dytter hun W bare vekk. Jeg tror at Nico kommer til å si et eller annet.
|
![]() |
|
|