Sv: Playdate
Opprinnelig lagt inn av Enmamma, her.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om moren. Eneste jeg har erfart er at hun av en eller annen grunn har et behov for å markere seg på en heller dominerende måte overfor meg. Datteren min er veldig utadvendt, men ble overrasket over interessen da han (som hun selv sier) aldri vil leke med henne i bhg. Hun virket glad og lettet for at jeg sa jeg blir med henne, og da ble hun nok litt mer spent. Synes derfor det et litt vrient å skulle trekke oss. Ikke verdens undergang om vi drar, men blir nok ikke fler treff.
Helt ærlig så synes jeg at du virker veldig negativ overfor denne moren. På hvilken måte er hun dominerende overfor deg? Du har jo dannet deg et utrolig lite hyggelig bilde av henne for dere har hatt mulighet til å bli kjent så jeg synes du bare skal droppe besøket der når du har så tydelige negative forventninger til besøket. Jeg ville ikke ønsket å få besøk av noen som hadde en så negativ oppfatning om meg, så jeg synes du skal avlyse hele greia. Og kanskje prøve å være litt mindre forutinntatt mot foreldrene til ditt barns potensielle venner ved neste korsvei.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|