|
|
#321 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: Skam
Veit ikkje Vilde det da? Sånn som ho driv og snakkar om w og russetida?
|
|
|
#325 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamMen Vilde vet kanskje ikke at de er sammen? Ett hook betyr ikke sammen. Åh, det blir sånn draaaaaama (Gutte-Chris-stemme).
|
|
#329 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Serieanbefaling: SkamHadde eg vore Eva og bestevenninna mi hadde holdt skjul i tre veker at ho holdt på med en gut uten å seie noko hadde eg blitt skikkelig sur.
|
|
|
#330 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamOk, så Isak følger Chris på Insta, og det er tydeligvis ikke så vanlig at førstisgutter følger treddisgutter. Men hva betyr det? Og kan det være at William vet mer om hva som foregår enn han latet som. Snakker vi dopdealing? Er det broren til William som er hovedmann, og bruker kompisene til William som langere? Har de finansiert russetiden ved å lange. Det ville i så fall forklare hvorfor William sier at det er ting han ikke kan fortelle Noora. (Og er særdeles ugreit). |
|
|
|
|
#331 |
|
Ferdiglada
Sv: Serieanbefaling: SkamNo syns eg serien går for tregt uten noko å holde oss varme med. Har eg blitt fanga i den kjappe verda som vil ha kjappe og ofte oppdateringar?
|
|
|
#334 |
|
Men først, kaffe!
Det sa 14 åringene min i går også, de siste episodene går ut på at N er kald, W forsøker være varm, hun er kald, så blir hun småvarm, så kliner de.. |
|
|
|
|
#335 |
|
Ferdiglada
Ja, denne var klein. Skuespelarprestasjonen til ho som spele Noora har blitt meir og meir karikert.
|
|
|
#336 |
|
|
Sv: Serieanbefaling: SkamDet er en attenåring her som ikke digger konseptet lenger, hva tenker dere som ser på? |
|
|
|
|
#337 |
|
Ferdiglada
Eg las den og når eg løfte haka pittelitt er eg enig. Dei kunne latt denne romansen komme, men samtidig tatt litt meir vare på styrken til Noora. Til dømes ved å fortelle om det til vennane sine og stå for det ho gjer. No går ho å styre med å holde dette skjult, nettopp for å skjule at dette skamme ho seg over. Eg tolkar det i alle fall dit, ikkje at ho berre skal beskytte Vilde.
|
|
|
#338 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamOff, det klippet var jo bare smertefullt fra ende til annen. William vokste ikke mye på meg i dag, altså. Og Noora, Noora, Noora Amalie Sætre, hva er det du holder på med? Du må jo skjønne at du kommer til å bli gjennomskuet snart, kanskje til og med ER gjennomskuet. |
|
|
|
|
#339 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg har ikke lest artikkelen enda, venter med å si noe om den.
|
|
#340 |
|
Ferdiglada
Kva meine du W gjorde galt?
|
![]() |
|