|
|
#265 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: Skam
Vi er flere. Det var nesten krise da jeg oppdaget klippet i går og måtte vente hele to timer før jeg fikk sett det. |
|
|
|
|
#268 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJa, jeg tror ikke det kommer noe nå så sent, målgruppen er kanskje ikke i seng, men likevel. Det kom to i går og de har vel sikkert bare 20 min rådighet til sammen?
|
|
#270 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamFikk hevnet seg litt da, Vilde.
|
|
#271 |
|
Librocubicularist
|
|
|
|
#272 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamHelt klart begynne å snakke sant. Jeg skjønner jo at Vilde stikker, men litt pussig at hun ikke har sagt noe til noen?
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 21-04-16 kl 13:51. |
|
|
|
|
#273 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamHo har nok latt være seie noko for å nettopp oppnå poenget? Om ho sa det til dei andre ville jo dei syns ho var dritslem med kommentarane sine.
|
|
|
#274 |
|
Librocubicularist
|
Det veit vi jo ikkje. Kan hende Chris er med på ein eller annan plan. Ho bygg i alle fall opp om det Vilde seier.
|
|
|
#276 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg lurer på om William bare har løyet, eller om det faktisk er sant at broren hans ble dumpa. (Hvis han faktisk hadde dame, så er det ikke så rart om han ble dumpa, hvis det Chris forteller er sant). |
|
|
|
|
#277 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamMorsomt tema i forhold til dette med å dømme basert på rykter og antakelser. På den ene siden Sana med ølflaska, og på den andre siden rykter om William og broren. |
|
|
|
|
#279 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamForresten flere enn meg som hører at Eva sin bergensk er blitt østlandifisert? Tonefallet hennes på slutten av setninger går oppover fremfor nedover slik som er naturlig for en bergenser. :kaster stein i glasshus med sin trønderifiserte bergensk:
|
|
#280 |
|
Glad
|
Det er vel kanskje ikke så rart ettersom hun har flyttet til Oslo for en stund tilbake. *tenker på deg og kniser litt*
![]() |
|
|