|
|
#241 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: Skam
Skam 20+/eldre fans
|
|
|
#242 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamHer er linken til gruppen: |
|
|
|
|
#243 |
|
villende
|
Jeg, personlig, hadde nok reagert om det hadde vært en i slutten av 20-årene går etter videregående elever, uansett kjønn. Men jeg lurer på om det reageres mer hvis det er en kvinne (cougar) som er sammen med en ung mann, enn motsatt? |
|
|
|
|
#244 |
|
|
Tja, jeg reagerer ganske likt. |
|
|
|
|
#245 |
|
Glamorøs
|
Det er jeg ikke så sikker på. Om en førti år gammel mann hadde blitt sammen med ei russejente tror jeg de aller fleste hadde reagert negativt.
|
|
#246 |
|
Absolute Beginner
|
Alder/2 + 7? |
|
|
|
|
#251 |
|
villende
|
Den er så rar. Det er liksom greit for en på 60 å ligge med en på 37, men ikke for en på 45 å ligge med en på 28. Henger ikke på greip. |
|
|
|
|
#252 |
|
|
Den henger litt på greip, siden det gjerne er alderen på den yngste som er problematisk ifht "maktbalansen" i et forhold. |
|
|
|
|
#253 |
|
|
Sv: Serieanbefaling: SkamMannen og jeg er for øvrig innenfor "regelen" med et nødsskrik, og har kun vært det det siste året. |
|
|
|
|
#254 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamForstå meg rett, jeg syns det er usjarmerende med folk i slutten av 20-årene, som går etter folk på videregående. Og det handler selvfølgelig om modenhet og maktbalanse. Men jeg syns /2+7 blir FOR kategorisk. |
|
|
|
|
#256 |
|
|
Joa, men det er jo snakk om guidelines. Og konseptet stemmer, synes jeg. |
|
|
|
|
#257 |
|
Glamorøs
|
Jo, en på 45 "kan" være sammen med noen på 29,5 år. Selvfølgelig er det kategorisk.
|
|
#258 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Det må da være en øvre aldersgrense også hvis man tenker maktforhold. Jeg vil tro en 57-åring har mest makt i et forhold med en 100-åring. Eller kanskje mer aktuelt, en 47 åring i et forhold med en 80-åring.
|
|
#259 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Serieanbefaling: SkamDette har ikke noe med SKAM å gjøre! Den er jo i gang igjen, endelig, åh! Åh!
|
|
|
#260 |
|
kan tilsettes alkohol
|
![]() |
|
|