Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valp og soving på kveld/natt

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-16, 10:52   #25
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Herregud Det er jo ikke bare overvekt, d er jo livsfarlig. De kan jo bli forgifta.
Så ja kanskje ikke så rart den ikke ble eldre.

Det finnes også en type dekkbark man skal være obs på. Som folk kan bruke i hagene sine, og den er lagd på kakaobarkgreier. Og den er sånn at bikkjene kan ete, og da bli forgiftet siden det inneholder snev av sjokkolad. Alt man skal passe på.

Jeg har idag prøvd vom og hundemat til bikkjene, har aldri prøvd det før men ALLE skryter av det, og når jeg er på utstilling og reiser, så finnes det en tørrtype som man hiver litt vann oppi så kan det etes. Så da tenkte jeg jeppda, vi prøver.

Herregud det ble VILLE tilstander i huset. Jeg gikk bare ut å tok meg en røyk så fikk mannen fikse det, det ble så mye kjefting og bjeffing.
2min så var skålene reinere enn når de kom ut av oppvaskmaskina.

Finnes det en tørrfortype av merket Vom altså? Har du en link til dette? Jeg har også hørt det finnes, men funnet bare om ferskforet til Vom på nett?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.